تبریز؛

مردم تبریز امید دشمنان را ناامید کردند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بار دیگر ثابت شد که مردم تبریز و آذربایجان با نظام و انقلاب همراه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛‌ اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهور به تبریز گفت: این سفر و استقبال مردم از آن بی نظیر و ممتاز در کشور بود.

وی ادامه داد: مردم در طول مدت سفر دو روزه رئیس جمهور استقبال گسترده ای درتمام مسیر داشتند و رئیس جمهور نیز بر استقبال متفاوت و بی نظیر مردم تبریز اشاره داشتند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور بارها بر محبت ورزی مردم تبریز اشاره کردند و همواره در میان عموم حاضر می شدند.

وی اظهار کرد: مصوبات سفر به چند بخش قابل تقسیم است که بخشی ازآنها در تهران صورت گرفته که 32 مصوبه بوده وعلاوه بر این مصوبات قولها و وعده هایی داده شده است که پیگیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: علی رغم امکانات محدود کارهای خوبی انجام شد و این تلاشها ازخلوص در کارها نشات می گرفت و موجب نشاط عمومی مردم شد.

وی یادآور شد: بار دیگر ثابت شد که مردم تبریز و آذربایجان با نظام و انقلاب همراه هستند و چشمان بسیاری منتظر نحوه استقبال مردم از رئیس جمهور بود.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: بر اساس ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه پروژه ها به صورت نهایی اعلام و ردیف بودجه ای آنان نیز اعلام میشود.

استقبال از دولت ، استقبال از نظام و رهبری است

شهردار تبریز گفت: استقبال از دولت ، استقبال از نظام و رهبری است و مردم تبریز همانند فرمایش مقام معظم رهبری موقع شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

صادق نجفی ،در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به انجام موفقیت آمیز سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی بر تحقق مصوبات سفر در محدود شهر تبریز با همراهی شهرداری تبریز تاکید کرد.

وی گفت:  استقبال مردم تبریز از رئیس جمهور قابل پیش بینی بود  و مردم این شهر آنچه را که از آنان انتظار می رفت به عمل رساندند.

شهردار تبریز گفت: استقبال از دولت ، استقبال از نظام و رهبری است و مردم تبریز همانند فرمایش رهبری موقع شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: دستورات ویژه ای برای شهر تبریز داده شد که بنده آماده همراهی کامل در این زمینه هستم.

وی گفت: برای خط دوم مترو بیش از 500 میلیون دلار فاینانس داده شد و   اجازه فروش اوراق مشارکت داده شد و 250 میلیارد نیز برای خط اول مترو داده شد که تا پایان امسال تا میدان ساعت خواهد رسید.

وی افزود: 2 هزار تاکسی و 400 اتوبوس نیز مقرر شد برای شهر تبریز تامین شود و موارد متعددی در بخش آب و فاضلاب تصویب شد.

وحدت کم سابقه ای در آذربایجان شرقی رخ داده است

احتشام حاجی پور رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وحدت کم سابقه ای در میان مسئولان استان در مدت سالهای اخیر صورت گرفته است که لازمه تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی همراهی و حضور نماینده ولی فقیه در مدت سفر رئیس جمهور را نشان از وحدت و درایت مسئولان ارشد استانی دانست 

رئیس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور در مدت سفر بر پتانسیل های بالای سفر تاکید داشتند و این نشان از امنیت و آرامش در استان دارد.

سعید شبستری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه یادآور شد: اطلاع رسانی مناسبی از نتایج سفر صورت گیرد و نتایج فوق العاده خوبی نیز در استان حاصل شد که باید این نتایج به خوبی به مردم منعکس شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: رسانه ها و خبرنگاران این مصوبات را به جامعه انعکاس دهند و جایگاهی که شایسته استان است به دست بیاید و پیشتاز برنامه های مختلف باشیم.

لطیفی ، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز در مدت سفر رئیس جمهور گفت: دستور العمل جدیدی از برنامه های صدا و سیما در سفر ریاست جمهوری به این استان تدوین شد که شایسته شهر اولین ها بود
 
بنیاد آذربایجان متعلق به تمام آذریها است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بنیاد فرهنگ هنر و آدب آذربایجان متعلق به تمام آذریهای داخل و مقیم خارج از کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بار دیگر ثابت شد که مردم تبریز و آذربایجان با نظام و انقلاب همراه هستند.


مردم تبریز امید دشمنان را ناامید کردند 

صفی پور در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح خانه فرهنگ ، هنر و ادب آذربایجان شرقی گفت: تشکیل بنیاد آذربایجان در دو سال گذشته به صورت کارشناسی بررسی شده بود.

وی بیان کرد: این بنیاد متعلق به تمام آذریهای مقیم ایران و خارج از کشور است و دفتر آن در خانه پروین اعتصامی است و کار خود را نیز به خوبی آغاز کرده است.

صفی پور افزود: این بنیاد علاوه بر دفتر مرکزی در خانه پروین اعتصامی در دو محل دیگر شهر نیز دفاتری دارد که توسعه و استقرار کامل آن نیازمند همراهی مسئولان امر است.

وی گفت: این بنیاد در زمینه فرهنگ استان ایفای نقش می کند و کارهای مقدماتی آن نیز خارج از تبلیغات رسانه ای صورت گرفته است.

 مصوبات سفر رئیس جمهور تا دو سال اجرایی می شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور تا دو سال اجرایی می شود و این امر نیازمند جدیت مدیران است.

محمد صادق پور مهدی ، امروز در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی خواستار جدیت مدیران کل و فرمانداران آذربایجان شرقی در تحقق برنامه های مصوب سفر رئیس جمهور به تبریز شد.

وی  با اشاره به انجام موفق  برنامه های سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی اظهار کرد: این کارتیمی حاصل  فعالیت دسته جمعی بود و نمی شود به عنوان یک کار فردی گزارش و انعکاس داد.

پور مهدی  بیان کرد: این سفر موفقیت آمیز موجب شده تا مسئولیت ما نیز سنگینتر شود تااین مصوبات پیگیر و به نتیجه برسد.

وی با اشاره به پروژه های مصوب شده تاکید کرد: بر خلاف برخی استانها ، پروژه های کاربردی برای استان تصمیم گیری شد و همراهی لازم همه مدیران صورت گرفته است و پیمان نامه ای در این زمینه امضا شده تا پروژه ها در مدت دو سال به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  افزود: اگر نتوانیم پروژه ها را در مدت لازم به اتمام برسانیم اعتماد مردم را از دست خواهیم داد و باید اعتماد مردم را پاس بداریم.

 با اشاره به برخی پروژه های مصوب  شده تاکید کرد: برخی دیگر از پروژه ها نیز خارج از میزان هزار میلیارد تومانی است و ارقام مصوب شده بالاتر از آن است و پروژه های مشارکتی متعددی نیز مصوب و اجرایی میشود.

وی بیان کرد: پیگیری مدیران کل از طریق مدیران ارشد کشوری نیز ضروری است و نحوه پیگیری ها نیز متفاوت با سالهای قبل خواهد بود.

 انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.