تبریز؛

جانبازان ، گنجينه ی تمام ناشدني فرهنگ ايثار و جانفشاني هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: حضور جانبازان و ايثارگران در جمع ما به عنوان يادگاران دوران دفاع مقدس و گنجينه ی تمام ناشدني فرهنگ ايثار و جانفشاني ، فرصت مغتنمي است تا با يادآوري آن دوران پرافتخار ، مروري هميشه بر رشادت هاي فرزندان اين سرزمین داشته باشيم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،لطیفی وجود جانبازان و ایثارگران را در رسانه ، افتخاری بزرگ دانست و گفت : حضور جانبازان و ايثارگران در جمع ما به عنوان يادگاران دوران دفاع مقدس و گنجينه ی تمام ناشدني فرهنگ ايثار و جانفشاني ، فرصت مغتنمي است تا با يادآوري آن دوران پرافتخار ، مروري هميشه بر رشادت هاي فرزندان اين سرزمین داشته باشيم .

لطیفی از ایثارگران ، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان برترین الگوهای جامعه یاد کرد و رسالت صدا و سیما را معرفی چنین الگوهایی به جامعه بخصوص جوانان عنوان کرد .

وی ، عزت و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان برشمرد و افزود: شهدا و جانبازان با ایثار جان خود ، سربلندی و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و امنيت ، آسايش و آرامش جامعه به بركت ايثارگري هاي شهدا و جانبازان است و ارج نهادن به مقام شامخ آنان کار ارزشمند و اخلاق مداری است و ما وظیفه داریم قدردان تلاش و مجاهدت این عزیزان در تمامی عرصه ها باشیم . 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، جانبازان را از مومن‌ترين انسان‌ها دانست که وعده الهي را باور کرده‌ و با تکيه بر اين باور ، وجود خود را براي حفظ ارزش‌ها تقديم کرده‌اند .

سید محسن لطیفی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر ، آن را یک روز تاریخی در ایران اسلامی دانست که گذر زمان نیز ، افتخارآفرینی و فداکاری رزمندگان ایران عزیز را از ذهن مردم فراموش نخواهد کرد .

لطیفی با اشاره به ولایت‌مداری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و به ویژه در فتح خرمشهر این مهم ، نمود بیشتری داشت.

در پايان اين مراسم از 25 نفر از همکاران جانباز مرکز آذربايجان شرقي تجليل شد.
 انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.