شهرکرد؛

معرفي اعضای ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری

اعضاي ستاد انتخابات استان چهارمحال وبختياری منصوب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد به نقل از روابط عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

اعضاي ستاد انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، طی احکام جداگانه ای از سوی قاسم سلیمانی، استاندار منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری دارای ۶ كميته اجرايي شامل كميته فن آوري و اطلاعات، امنيتي و انتظامي، اطلاع رساني و تبليغات، استعلامات و حراست، مالي و پشتيباني، و حقوقي و ۱۰ عضو می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، درحکمی خدابخش مرادي، معاون سياسي و امنيتي استانداري را به عنوان رئيس ستاد انتخابات این استان منصوب کرد.

جعفر مردانی، مديركل سياسي و انتخابات استانداري به عنوان عضو و دبير ستاد انتخابات، مرتضي سقايي، مديركل دفتر فناوری اطلاعات استانداري به عنوان مسئول كميته فن آوري و اطلاعات، حسن علي ملک محمدي، مديركل امنيتي و انتظامي استانداري به عنوان مسئول كميته امنيتي و انتظامي، كاظم محمدی، مديركل حراست استانداري به عنوان  مسئول كميته استعلامات و حراست، كرامت اله جهانبازی، مديركل اداري و مالي استانداري به عنوان مسئول كميته مالي و پشتيباني و آقاجان عليخان پور، مديركل دفتر بازرسي و ارزيابي عملكرد استانداري به عنوان مسئول كميته حقوقي ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری تعيين شدند.

گودرز اميري، معاون هماهنگي امور عمراني و سيامک سليماني، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار هم به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه هفتم اسفند ماه امسال (۹۴) همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.