مشهد؛

مشارکت 500 هزار دانش آموز خراسان رضوی در جشنواره جابربن حیان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از مشارکت 500 هزار دانش آموز خراسان رضوی در جشنواره جابربن حیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ طاهره عرفانیان صبح امروز در همایش تجلیل از منتخبین طرح ها و برنامه های این معاونت در استان که در اردوگاه ثامن الحجج (ع) مشهد برگزار شد،گفت: امروز در خدمت400 معلم دوره ابتدایی به نمایندگی از تمامی معلمان این مقطع در استان و نمایندگان مدیران مدارس و 30 معلم مدارس عشایر هستیم تا از زحمات بی شائبه آن ها تقدیر کنیم.

وی افزود : در حوزه اجرای طرح جابربن حیان باحضور بیش از 500 هزار دانش آموز این بخش را اجرا کردیم و در کنار این در زمینه فعالیت های پرورشی و فرهنگی در این مقطع هم اقدامات بسیارخوبی در استان انجام شده است.

عرفانیان گفت : برای ارتقاء سطح آموزش و پرورش موردنظر سندتحول در دوره ابتدایی برنامه های زیادی را موردنظر قرار داده و اجرایی کردیم و در همین راستا کیفیت بخشی به عنوان یکی از اهداف اصلی موردتاکید قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پررش عشایر وزارت متبوع نیز در این مراسم شاخص موفقیت یک مسوول را میزان خدمت او به مناطق محروم دانسته و آموزش ابتدایی را بسیار حساس تر از سایر دوره ها معرفی کرد و افزود: با اشاره به وجود 5100 کلاس چندپایه در عشایر و بیش از 50 هزار کلاس چندپایه در مدارس کشور توجه ویژه به معلمان و دانش آموزان مدارس چندپایه را یکی از برنامه های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.