ارتش سوریه شهر تدمر را از تروریست‌های داعش باز پس گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم، «طلال البرازي،» استاندار حمص، تاکيد کرد ارتش سوريه توانسته است با آزاد سازي مناطقي از شهر تدمر که در کنترل داعش بود، کل شهر را بازپس گيرد. وی در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرگزاري فرانسه اعلام کرد: «تعداد کشته‌شدگان جنگ تدمر در 4 روز گذشته بالغ بر 300 نفر بوده است. از طرف دیگر، دیروز نیز 130 نفر از تروریست‌های داعش کشته شدند.» 


البرازي تاکيد کرد ارتش سوريه، ضد حمله عناصر داعش را دفع کرده و تروریست‌های داعش را از مناطق تحت کنترل آنها در شمال و شرق اين شهر بيرون رانده است. وي در ادامه اظهار داشت درگيري‌ها در اطراف اين شهر همچنان ادامه دارد.

خبرنگار اين شبکه در دمشق نيز تاکيد کرد ارتش سوريه، تلاش‌هاي داعش براي تصرف قلعه و زندان نظامي و محلات شرقي و شمالي تدمر را خنثي کرد. «ابو طالب البوحيه،» گزارشگر اين شبکه، اعلام کرد گروه تروريستي داعش قصد داشت با ايجاد پایگاه‌ها و استقرار نيروهاي خود در آنها از محور شرق و شمال به اين شهر يورش ببرد؛ اما ارتش سوريه از طريق ایجاد کمربند آتش در اطراف اين منطقه توانست همه اين تلاش‌ها را خنثي کند. منابع نظامي نیز کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله به تدمر را تاييد کرده‌اند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تدمر ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار