سردار سلامی:

پروژه‌های بسیج سازندگی تیر خلاصی به آروزهای دشمن

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پروژه‌های بسیج سازندگی تیر خلاصی به آروزهای دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی در اردوگاه ولایت قم ابراز داشت: پروژه‌های بسیج سازندگی تیر خلاصی است به آمال و آروزهای دشمن که کشور های زورگو و مستکبر را از سیاست هایی که در ذهن خود می پرورانند ناامید می سازد. 

حسین سلامی افزود: در سالهای اولیه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) عمق دشمنی ها رو برعلیه اسلام شناسایی کرده بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیج سازندگی تمام مشکلات اقتصادی جامعه اسلامی را رفع می‌کند و تلاش همه بسیجیان در عرصه های اقتصادی اجرا کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

سلامی اظهار کرد: با یک نگاه کوتاه به فعالیت های سپاه و بسیج می‌توانیم به اندیشه بلند امام خمینی(ره) پی‌ ببریم که می فرمودند: بدون سپاه نمی‌توانستیم در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی تا به امروز نقاط فراموش‌شده ایران اسلامی را با ایثار و گذشت‌ خود آباد کرده است تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز بسیجیان انگیزه‌ و اراده راسخ است و همین باعث شده که امواج خروشان محرومیت‌زدایی را ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: نقش اصلی و مهم بسیج محقق شدن فرمایشات وخواسته‌های رهبری است زیرا موقعی که واحد اقتصادی ایجاد می‌شود باعث اشتغال زایی و تکمیل در نقشه اقتصاد مقاومتی می‌شود.

سلامی در پایان گفت: اقتدار و اراده‌ های ایران اسلامی از قدرت دشمن می گذرد و بسیجیان ما در نقش خط‌شکنان ، موجب تسخیر شدن اراده‌های دشمن خواهند بود.
 
انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.