مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به نشستی که قرار است طی هفته آینده صورت بگیرد به طورحتم دغدغه‌های مالیاتی کی‌روش حل و فصل خواهد شد.

ناظمی: دغدغه‌های کی‌روش هفته آینده پایان می‌یابدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مازیار ناظمی در گفتگو با رادیو در خصوص مالیات کی‌روش اظهار داشت: بحث مالیات کی‌روش جزو قرار دادش می‌باشد باید یگویم که مالیات کی‌روش پرداخت نشده بود واین مساله باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده بود و گذرنامه کی‌روش نیز ضبط شد اما اداره مالیات کی‌روش را می‌شناسد و کاری به قرار داد ثبت شده ندارد و قرار است که فدراسیون فوتبال مالیات کی‌روش را پرداخت کند.

 با توجه به صحبت‌هایی که با نوری رئیس اداره مالیاتی تهران داشتم بحث‌های مختلفی از جمله اینکه تاکنون مالیات کی‌روش خیلی جدی گرفته نشده صورت گرفت و در هر صورت حقوق کشور باید به حساب می‌آمد بحث ‌رییس اداره مالیاتی این بود که بهتر است در خصوص مالیات کی روش تضمینی داده شود تا این امر صورت بگیرد با پیگیری مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی قرار بود فردا نشستی با نوری رئیس اداره مالیات، کفاشیان و مناف هاشمی و حسنی خود برگزار شود و این موضوع رفع و رجوع شود و اگر قرار است تضمینی داده این مساله صورت بگیرد.

وی بیان کرد: اما در حال حاضر کفاشیان به خاطر مسابقات کنفدراسیون آسیا عازم بحرین شدند و با توجه به نبود وی قرار شد که این نشست در روز دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده برگزار شود و دغدغه‌های مالیاتی پیگیری و حل و فصل شود.

ناظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه سال 94 پیش رو است اما هنوز تخصیصی از سوی سازمان برنامه و بودجه به بخش‌های سازمان ها و وزارتخانه ها صورت نگرفته و قرار است به زودی این امر صورت بگیرد ؟ فدراسیون‌ها به زودی پرداخت می‌شود و باید بگویم اولین فدراسیونی که برای پرداخت به سراغ آن رفتیم فدراسیون فوتبال بود و همان طور که می‌دانید در سال گذشته نزدیک 95 درصد مبلغی که برای جام جهانی تفاهم شده بود را پرداخت کردیم در حال حاضر اولویت اول را به فدراسیون‌فوتبال داریم و اینکه قسط خود را به چه نحوه خرج خواهند کرد از اختیارات آنها می‌باشد.

 مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: امیدوارم هفته آینده سجادی بر روی پیش نویس اساسنامه نظارت ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار