رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جلسه امروز گفت: جلسه بسیار خوبی بود برای اولین بار سرمربی تیم ملی با هیئت رئیسه فوتبال جلسه داشت و برنامه‌اش را تا جام جهانی روسیه و رفتن به جام جهانی در این جلسه ارائه کرد.

جلسه‌ای با وزارت دارایی هفته آینده خواهیم داشت/کی‌روش نظر نهایی در مورد نکونام را اعلام خواهد کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کفاشیان در ادامه عنوان کرد: کی‌روش برنامه‌هایش را ارایه داد تا در آینده مشکلات پیدا نکنیم و اردوهای خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: تاکید هیئت رییسه این بود که کی‌روش با مربیان داخلی همکاری داشته باشد و سرمربی تیم ملی هم اعلام آمادگی کرد که با مربیان ایرانی کار کند.

کی‌روش در حدود 95 درصد با مربیان داخلی ارتباط خوبی دارد و خود او هم پیشنهاد داده که با مربیان داخلی همکاری کند همچنین کی‌روش علاقمند است بازیکنان جوانی که قبلا سابقه همکاری با تیم ملی داشته‌اند همانند علی کریمی که ترجیح داد کنار ما نباشد و جواد نکونام که پیشنهاد بعدی کی‌روش بود که باید وضعیت وی را از کی‌روش سوال بکنید به هر حال کی‌روش قصد دارد مربیان جوانی را برای کشورمان تربیت کند.

وی در مورد انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی گفت: ما از قبل گزینه هایی داشتیم که یکی از آنها افشین پیروانی بود که در نهایت با موافقیت هیئت رییسه وی را به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی انتخاب کردیم مدیر اجرایی در چهار سو وظایف و چارت جدید فیفا به کارهای بین‌المللی و تدارکاتی مشغول خواهد شد.

کفاشیان درمورد گفته‌های شهرام دبیری نسبت به جدا شدن کریمی از تیم ملی گفت: کریمی هیچ وقت این مطالب را مطرح نکرده است و حتی به ما هم دلایل جدایی‌اش را نگفته است به هر حال استنباط دبیری بود که این حرف‌ها را مطرح کرد کریمی حتی با قراردادی نبسته بود.

وی در مورد برنامه های تیم ملی گفت: بازی تدارکاتی با ازبکستان قرار بود برگذار کنیم که این بازی به دلیل اینکه تسهیلاتش فراهم نشد لغو شد اولین پیشنهاد برای تمرین در کمپ ترکیه بود اگر تیمی مشخص شد بازی کنیم و هماهنگ و اعلام کنیم همچنین پرواز مستقیم از ایران به ترکمنستان وجود ندارد بر این اساس از ترکیه به ترکمنستان برویم.

وی در مورد مشکلات مالیاتی کی‌روش گفت: جلسه هفته آینده با وزارت دارایی خواهیم داشت تا مشکلات مالیاتی کی‌روش حل شود.

کفاشیان درباره موضوع حامی مالی تیم ملی گفت: ما تا اواخر مرداد ماه با آل اشپورت تا اواخر مرداد قرارداد داریم اگر این حامی مالی امکانات بهتری برای ما فراهم کرد با آنها دوباره همکاری می‌کنیم در غیر این صورت اگر برندی پیشنهاد بهتری به ما بدهد جایگزین آل اشپورت خواهد شد با فناپ یکی از حامیان تیم ملی دوباره همکاری می‌کنیم.

وی در مورد سفر به بحرین گفت: در این سفر چند مطلب را دنبال می‌کنیم یکی جلسه با رئیس ای اف سی است دوم جلسه با کشورهای دیگر خواهیم داشت که برخی از این کشورها تقاضا همکاری با ایران را دارند و خواستار این هستند که ایران میزبان بازی‌های آنها باشد از سوریه افغانستان و عراق پیشنهاد داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: این احتمال وجود دارد بازی‌های کشورهای دیگر را درشهرهای مشهد و کرمان برگزار کنیم محور اصلی مذاکرات با ای اف سی گسترش فوتبال ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار