دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: رضازاده برای انتخابات‌ فدراسیون وزنه برداری باید تابع قوانین باشد.

قاسمی: رضا زاده نامه استعفا‌ را داشته باشد/ حضور بهداد سلیمی، رستمی و توکلی در انتخاباتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهاب قاسمی در گفتگو با  رادیو اظهار داشت: در هر صورت برای حضور در مجمع همان طور که وزیر محترم ورزش و جوانان و سجادی اعلام کردند باید استعفای رضا زاده باشد و تصمیم نهایی در خصوص این مساله بر عهده وزارت ورزش و جوانان است در نهایت وضعیت استعفا دادن و  ندادن باید توسط وزارت ورزش و جوانان تایید شود و البته ما هم در دعوت نامه‌ای که ارائه دادیم قید کرده بودیم که نباید رضا زاده دو شغله‌ باشد.

وی بیان کرد: رضا زاده نیز اعلام کرده که مجوز دارد و شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود و از طرفی دیگر بزرگان نیز اعلام کردند که رضا زاده باید استعفا دهد اما باید بگویم که تا پایان وقت اداری امروز تکلیف نهایی وضعیت رضا زاده مشخص می‌شود و رضا زاده هم تا امروز  زمان خواهد داشت تا استعفا خود را ارائه و یا اینکه منصرف شود .

قاسمی تصریح کرد: اطلاعی از دریافت مجوز ندارم ولی رضا زاده عنوان داشته که مجوز لازم دریافت کرده است. به هر حال شاید فردا بزرگان نظر بدهند و مشکل رضازاده حل شود.

دبیر فدراسیون در خصوص اینکه آیا نمایندگان ورزشکاران و مربیان هم برای حضور در مجمع معرفی شدند یا خیر افزود: از ورزشکاران بهداد سلیمی و کیانوش رستمی انتخاب شدند و در خصوص مربیان نیز توکلی در مجمع شرکت می‌کند.

وی درباره اینکه اعضای مجمع چند نفر خواهند بود بیان کرد: با توجه به اینکه 4 نفر سرپرست در هیات استان‌ها داریم به همین خاطر 27 استان روسای آنها می‌توانند شرکت کنند و 6 نفر اعضای مربیان ، داوران و باشگاه‌ها هستند و 4 نفر از فدراسیون‌های دانشجویی، دانش آموزی، نیروهای مسلح و کارگری حضور دارند ریاست مجمع هم سجادی که در این مجمع حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، دبیر ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار