پایان اردوی ملی پوشان فرنگی کار با تمرینات وزنه قدرتی/حضور 5 کشتی گیر در جام نیکولاپتروف

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که از روز 20 فروردین ماه برای حضور در جام نیکولاپتروف بلغارستان و قهرمانی آسیا در حال برگزاری بود امروز (سه شنبه) پایان می یابد.

پایان اردوی ملی پوشان فرنگی کار با تمرینات وزنه قدرتی/حضور 5 کشتی گیر در جام نیکولاپتروفبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردونشینان در این مدت تمرینات متنوعی همچون مرور فن، وزنه، تمرین ایستگاهی و کشتی را زیر نظر کادر فنی تیم در خانه کشتی شماره یک، انجام داده اند.

فرنگی کاران کشورمان همچون حمید سوریان(دارنده یک مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهان)، امید نوروزی( دارنده مدال طلای المپیک و جهان و نقره جهان) و حبیب اله اخلاقی (دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی) افشین بیابانگرد (دارنده مدال برنز جهان) و مصطفی صالحی زاده در تمرینات حضور دارند و خود را برای حضور در مسابقات بین المللی نیکولاپتروف بلغارستان که روزهای 4 تا 6 اردیبهشت ماه در شهر صوفیه برگزار می شود آماده می کنند.

این مرحله از اردو صبح امروز سه شنبه با تمرین وزنه قدرتی به پایان می رسد که پس از این اردو تیم منتخب کشتی فرنگی راهی جام نیکولا پتروف بلغارستان می‌شود و سایر کشتی گیران نیز پس از چند روز استراحت تمرینات خود را از روز 6 اردیبهشت ماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در خانه کشتی شماره یک از سر می گیرند.

رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 16 تا 20 اردیبهشت ماه در شهر دوحه قطر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار