مهدی علیاری:

در قهرمانی آسیا عملکرد ضعیف جام جهانی را جبران می کنم/شب و روز به مدال المپیک فکر می کنم

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون اعتقاد دارد بهترین فرصت برای جبران عملکرد ضعیفش در رقابت های جهام جهانی مسابقات قهرمانی آسیاست.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با صلاحدید کادر فنی در رقابت های قهرمانی آسیا کشتی خواهم گرفت که در این مسابقات دو هدف را دنبال می کنم؛اول این که عملکرد ضعیفم در مسابقات جام جهانی را با یک مدال خوشرنگ جبران کنم و دوم  از این میدان برای تدارک هر چه بهتر و بیشتر جهت حضور در میادین مهم تر استفاده کنم.

وی درباره میزان آماده گی اش اظهار داشت:پس از جام جهانی بدون وقفه و استراحت تمریناتم را در ادامه دادم و هم اکنون خوشبختانه از نظر جسمی و فنی شرایط مطلوبی دارم و برای رسیدن به موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده هستم البته نباید فراموش کنیم هموراه در آسیا تک چهره های عنوانداری وجود دارند که کار را برای رسیدن به مدال سخت خواهند کرد.

علیاری در ادامه با بیان این که شب روز به مدال المپیک فکر می کند تاکید کرد:من یک هدف و آرمان را برای خودم در نظر دارم و آن هم رسیدن به یکی از سکوی های قهرمانی در المپیک است،به خوبی هم می دانم که کار سختی را پیش رو دارم اما چون مسیر زندگی ام را در این راه قرار دادم حاضرم همه خوشی های دوران جوانی را فدای رسیدن به این مهم کنم .

فرنگی کار ورن 98 کیلو گرم کشورمان درباره مسابقات انتخابی تیم ملی نیز گفت:من یکی از موافقین صددرصد رقابت های انتخابی تیم ملی هستم چرا که معتقدم همه چیز روی تشک مسابقه مشخص می شود و هر کشتی گیری دوبنده تیم ملی حقش باشد به آن خواهد رسید و در واقع جای هیچ حرف و حدیثی هم باقی نمی ماند به همین منظور من هم همچون سایر رقبا برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها برنامه دارم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار