علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری شد

انتخابات فدراسیون وزنه برداری برای انتخاب رئیس این فدراسیون برگزار شد که طی آن علی مرادی با کسب بیشترین آرا توانست ریاست فدراسیون وزنه برداری را از آن خود کند.

حضور ورزیر ورزش و جوانان در مراسم انتخاباتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از دقایقی پیش انتخابات فدراسیون وزنه برداری بدون حضور حسین رضا زاده آغاز شده است.

در این انتخابات افرادی چون کوروش باقری، احمد سعادتمند، علی مرادی، عبدالکریم پور کیان، احمد آبادی، علیرضا میرزایی، بهروز بهمند، مهدی روحانی، منوچهر رضا خانی و عیسی عابدی کاندید هستند.

همچنین با آغاز جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش وجوانان نیز به این جمع اضافه شد.

شایان ذکر است: حسین رضا زاده روز گذشته بعد کش و قوس بین کاندیداتوری در فدراسیون و شورای شهر، باقی ماندن در شورای شهر را انتخاب کرد.

علی مرادی که بهعنوان یکی از کاندیدهای ریاست فدراسیون وزنه برداری بود با پخش فیلم تبلیغاتی خود موجب ناراحتی دیگر کاندیده‌ها شد.

بعد از انجام رای گیری این علی مرادی بود که توانست با کسب 24 رای برای 4 سال آینده ریاست فدراسیون وزنه برداری را برعهده بگیرد.

گفتنی است احمد سعادتمند 8 رای و کوروش باقری 5 رای کسب کردند.

*گودرزی: برای رضازاده متاسفم که نتوانست در انتخابات شرکت کند/کسی از جانب من اعلام کاندیداتوری نکرده است

محمود گودرزی با تسلیت فوت حجت ا...خطیب سخنان خود را آغاز کرد. 
 
وی گفت: از زحمات خانواده وزنه برداری تشکر می کنم زیرا در توسعه این رشته بسیار تلاش می کنند کسی که ریاست این فدراسیون را به عهده می گیرد باید با افراد آگاه در این رشته اسطوره ها، قهرمانان و پیشکسوت های وزنه برداری تعامل داشته باشد و آنان را فراموش نکند. 
 
او درباره رضازاده گفت: برای رضازاده متاسفم که به علت محدودیت های قانونی نتوانست در انتخابات شرکت کند که درباره این موضوع مستندات قانونی نیز وجود دارد. رضازاده از قهرمانان و اسطوره های کشور ماست و من از او قدردانی می کنم اما گاهی فضاهایی ایجاد می شود که رفتار ما را سیاسی می کند ما باید تلاش کنیم که قانون را رعایت نماییم و اگر هم در قانون اشتباهی هست از طریق مجلس این قانون را تغییر دهیم و گرنه باید تابع قانون بود.
 
گودرزی افزود: از طباطبایی سرپرست فدراسیون متشکر زیرا در مدت کوتاه سرپرستی ایشان اوضاع خوبی بر فدراسیون حاکم بود در دیداری که از اردوی تیم ملی وزنه برداری داشته، تمام وزنه‌برداران از وضعیت موجود راضی بودند.
 
وی در مورد هیات های استانها گفت: از تمام هیات های استان ها متشکرم که به هیچ چشم داشت و حمایتی چراغ این رشته را در شهرهای خود روشن نگه داشته‌اند و نتایج آن را در صحنه های بین‌المللی شاهد هستیم. 
 
گودرزی در ادامه گفت: گاهی شنیده می شود که بعضی از کاندیده‌ها از طرف وزارت ورزش و جوانان هستند، چنین مسئله ای مطلقا وجود ندارد و اگر کسی از جانب من و یا معاونین و روسای کل اعلام کاندیداتوری کرده است حقیقت ندارد و همه در شرایط یکسان هستند امیدوارم این مسائل پیش آمده در فدراسیون وزنه برداری برای فدراسیون های دیگر پیش نیاید و دیگران از این رفتارها پرهیز کنند البته این مسائل طبیعی است اما از نظر من مردود است و اگر چنین چیزی به وجود آید من اولین کسی هستم که انتخابات را باطل اعلام می کنم.
 
وی در پایان گفت: ایجاد فضاهای پر ابهام به ضرر ورزش است و هر چه حاشیه و ابهام کمتر باشد ورزش بیشتر توسعه می یابد. اصحاب رسانه نیز به عنوان قوه چهارم مجاز به افشاگری هستند اما از افشاگری‌های غیر عادلانه بپرهیزند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار