چند روز اخیر و حتی امروز شاهد استعفا های زیادی در ورزش کشور بودیم و این روند کماکان ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در اولین سکانس از سریال استعفا های چند روز اخیر سرمربی تیم ملی جودو در اقدامی شبیه به استعفا از سمتش کناره گیری کرد و پس از آن البته در گیری رئیس و نایبل رئیس در مورد ماندن یا نماندن سرمربی تیم جودو وارد اختلاف تازه‌ای شدند.

اکبر لو رئیس کمیته انضباطی و  میران سرمربی تیم ملی جوانان و میقانی سرمربی تیم ملی نوجوانان هم امروز طبق شنیده ها استعفا دادند و البته به این موج استعفا و درگیری باید اعتراض بازیکنان تیم ملی را هم اضافه کنیم...

و اما در سکانس دوم در یک اقدام خود جوش اعضاء تیم ملی کاراته از سمت‌های خود استعفا کردند و این شاید در این برهه زمانی با توجه به اینکه وزرات درگیر خصوصی سازی دو باشگاه استنقلال و پرسپولیس است جای تعجب و البته تامل دارد.

اسعتفای 5 نفر از جمله محمود آرین خو  مدیر تیم‌های ملی علی رضا سلیمانی (سرمربی تیم ملی بزرگسالان) احمد صافی (سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان) علی عسگری (سرمربی تیم امید) و زیبا سلیمانی (سرمربی تیم ملی بزرگسالان) از جمله افراد مستعفی در فدراسیون کاراته می باشند.

و اما امروز خبر استعفای دسته جمعی مسئولان تیم فولاد خوزستان هم به عنوان سکانس دیگری مطرح شد و امیدواریم تا آخر وقت اداری امروز شمار استعفاها بیشتر و بیشتر نشود.

 به این استعفا ها باید اعتراضات کاندیدا های انتخابات فدراسیون بسکتبال را اضافه کرد که معتقد بودند"این انتخابات مهندسی شده بود"

وضعیت ورزش بحرانی است و باید فکری به حال آن کرد و وزیر ورزش این موضوع را بهتر می داند و احتمالا راهکار آن را نیز می داند.

ما که ارتباطی بین این استعفا ها نمی‌بینیم اما به هر حال باید دید این استعفا ها پشت پرده ای دارد یا خیر؟

 به هر حال خصوصی سازی، استعفا، کی روش، مجلس و ....گزینه‌هایی است که آدم را یاد روز های قبل از زلزله می اندازد و شاید گسل سئول در حال فعال شدن است.

گزارش:اکبر باقری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار