گنج‌زاده:

شرایط تیم ملی به لحاظ فنی و اخلاقی عالی بود/اتفاقات اخیر به ضرر کاراته است

قهرمان کاراته جهان گفت: تمرینات تیم ملی خوب بود و به لحاظ فنی و اخلاقی شرایط عالی بود و جای اعتراضی نیست.

شرایط تیم ملی به لحاظ فنی و اخلاقی عالی بود/اتفاقات اخیر به ضرر کاراته استسجاد گنج زاده، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اتفاقات اخیر کاراته و استعفای دسته جمعی کادر فنی گفت: متاسفانه این شرایط بته ضرر کاراته است و در چند وقت اخیر شاهد جابجایی‌های زیادی بوده‌ایم و بیشترین کسی که ضرر می‌کند فقط و فقط ورزشکاران هستند که در این میان بلاتکلیف می‌شوند.
 
قهرمان کاراته 2014 جهان در پاسخ به این سوال که آیا در زمان سرمربیگری علیرضا سلیمانی از شرایط و نحوه تمرینات وی راضی بودید گفت: تمرینات خوب بود و به لحاظ فنی شرایط عالی بود و من به شخصه خیلی راضی بودم و از کسی نا رضایتی ندیدم و با کسانی که در ارتباط بودم همه از نحوه تمرینات راضی بودند.
 
وی در ادامه افزود: اینکه گفته می‌شود که سلیمانی پایه‌ای کار می‌کردند به نظر من کاملا درست است چرا که حتی ورزشکارانی که قهرمان می‌شود زمانیکه بر می‌گردد باید از صفر شروع کند تا موفقیت‌اش مداوم شود، باید تکلیف‌هایش را اصلاح کند تا بتواند به شرایط مطلوب برسد و در این شرایط باقی بماند.
 
گنج‌زاده تصریح کرد: من به عنوان ورزشکار باید بتوانم تکنیک‌هایم را اصلاح کنم تا در زمان مسابقه حتی یک امتیاز هم به حریف ندهم.
 
ملی پوش وزن 84+ کیلوگرم در خصوص شرایط روزهای تیم ملی بیان داشت: به نظر من این مشکل بزرگی است که وزارت ورزش فقط زمان بازی‌های آسیایی به سمت ورزش‌هایی مثل کاراته  می‌آید و ورزش‌های مثل کاراته اهمیت نمی‌دهد و طبق شنیده‌هایم، بودجه‌ای به فدراسیون کاراته اختصاص نمی‌دهد.
 
وی یادآور شد: متاسفانه وزارت ورزش به ورزش‌هایی مثل کاراته که مدال آور و افتخار آفرین است اهمیت نمی‌دهد و فقط نزدیک بازی‌های آسیایی که می‌شود، به یاد کاراته میافتد که قرار است برای کشور افتخار آفرینی کنند و مدال کسب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار