دباغیان:

قبل از آمدن آرین خو، با من صحبت سرمربی گری تیم ملی شده بود/سرمربی اختیار تام در حیطه فنی دارد

سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت: از مدت ها قبل در رابطه با سرمر‌بیگری تیم ملی باصحبت‌هایی شده بود.

دباغیان: قبل از آمدن آرین خو با من صحبت سرمربی گری تیم ملی شده بودغلامرضا دباغیان سرمربی تیم کاراته آذر خودرو نوین قم که پس از استعفای دسته جمعی امروز سرمربیان تیم‌های ملی کاراته از طرف فدراسیون کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: در رابطه با سرمربی گری تیم‌ ملی کاراته، از قبل با اینجانب صحبت‌هایی شده بود این صحبت‌ها به قبل از آمدن جناب آرین خو به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی بر می‌گردد.
 
وی در خصوص زمان اعلام این خبر بیان نمود: امروز حدود ظهر از فدراسیون با بنده تماس گرفتند و اعلام نمودند که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده‌ام.
 
وی تاکید داشت: به هر حال شرایط به صورتی است که در این مقطع به عنوان سرمربی تیم ملی خدمت نمایم. من خود را سرباز تیم ملی می‌دانم و هر کمکی که از من برآید را دریغ نخواهم کرد.
 
دباغیان در ادامه افزود: من به عنوان کسی که سال ها در کاراته بوده، فکر میکنم نباید تیم ملی در شرایطی قرار بگیرد که ملی پوشان کاراته دلگرمی خود را از دست دهند.
 
دباغیان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون برای فعالیت‌های وی به عنوان سرمربی چارچوب مشخصی تعیین نموده‌اند یا اختیار تام به وی داده‌اند بیان داشت: من سال‌ها با این فدراسیون کار کرده‌ام و 16 سال است که مربی بوده‌ام و تا آنجا که در خاطرم است، هیچ گونه دخالتی ندیده‌ام، طبیعی است که سرمربی در زمینه فنی اختیار تام دارد. به هر حال حیطه کاری سرمربی مشخص است و با توجه به این مشخص بودن وظایف سرمربی فکرنمی‌کنم کسی در کار سرمربی دخالتی نماید.
 
وی یادآور شد: البته این طبیعی است که اگر کسی از مسیر خارج شود یک مقام بالاتر باید تذکر دهد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.
 
دباغیان در پایان در خصوص شرایط همکاری‌اش با تیم ملی و قراردادش اذعان داشت: در حال حاضر که درگیر رقابت‌های هفته پایانی سوپر لیگ کاراته هستیم. به نظر من یک مسابقه ارزش 2 ماه تمرین را دارد و بازیکنان نیز در اختیار تیم‌های خود هستند، لذا پس از اتمام مسابقات سوپر لیگ طی جلسه‌ای که با فدراسیون خواهم داشت شرایط همکاری‌ام را با تیم ملی مشخص خواهیم نمود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار