آرین‎خو در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

دلیل استعفایم عدم صداقت رئیس فدراسیون است/ عاشوری و شاه‌محمدی سال‌هاست که فدراسیون کاراته را تخریب کرده‌اند

مدیر اسبق تیم‌های ملی کاراته گفت: به دلیل عدم صداقت علی‎رضا سمندر و دخالت‌های بیجا و خط‎دهی دبیر فدراسیون استعفا دادم. محمد

دلیل استعفایم عدم صداقت رئیس فدراسیون است/عاشوری و شاه‌محمدی سال‌هاست که فدراسیون کاراته را تخریب کرده‌اند
آرین‌خو مدیر تیم‌های ملی کاراته که صبح امروز استعفای خود را از این سمت اعلام کرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علت استعفایش را عدم صداقت، دخالت و خط‎دهی مسئولان فدراسیون کاراته بیان نمود و اذعان داشت: اوایل اردیبهشت ماه نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون نوشتم و تاکید نمودم که تا 2.31 فرجه‌ای می‌دهم که به این وضعیت نابسامان سر و سامان دهد و گرنه در 1 خرداد ماه استعفا خواهم داد.
یک ماه به وی فرجه دادم ولی بعد از گذشت یکماه و ادامه دخالت‌های بی‌جای مسئولان فدراسیون و متاسفانه خط‎دهی دبیر فدراسیون امروز در جلسه‌ای که با سرمربیان تیم‌های ملی داشتم به اتفاق سرمربیان استعفای خود را اعلام نمودیم.

وی ادامه داد: چون به این نتیجه رسیدیم که رئیس فدراسیون فرد قابل اعتمادی نیست چرا که در عمل اثبات کرد که تحت تاثیر دیگران است.

آرین‌خو: در ادامه بیان داشت: علیرضا سمندر از من خواست که به جامعه کاراته کمک کنیم و من نیز پذیرفتم ولی خواستم هر چه در توان دارم برای پیشرفت و اعتلای کاراته در طبق اخلاص بگذارم.

وی تصریح کرد: علیرضا سمندر خود اعلام کرد که می‌خواهد با فساد در کاراته مقابله کند و من نیز قبول کردم و سرمربیان تیم‌های‎ملی را اعلام نمودیم تا به اینجا علیرضا سمندر دور از جبهه‌ عاشوری از دبیر فدراسیون و عشرت شاه محمدی (نایب رییس بانوان) بود ولی از حدود 12 روز پیش شرایط تغییر کرد و شروع کردند به سنگ‌اندازی و دخالت در نهایت در جبهه عاشوری قرار گرفت.

آرین خو افزود: در هر صورت عشرت شاه محمدی و عاشوری سال‌هاست که فدراسیون کاراته را تخریب کرده‌اند و البته که باید اضافه کنم فدراسیون کاراته هیچ کار پایه‌ای و بنیادی برای کاراته انجام نمی‌داد. 
 
وی خاطر نشان کرد: کار فدراسیون برگزاری اردوها، اعزام تیم‌هااست، والسلام! متاسفانه در فدراسیون کاراته یک سیستم صحیح پایه‌ای برای تربیت مربی و داوران و بازیکنان نیست. 
 
آرین خو با اشاره به سوابق خوب علیرضا سلیمانی بیان داشت: می‌خواهیم ببینیم که عاشوری و شاه‎محمدی از علیرضا سلیمانی فنی‌تر هستند که در امور مربیان دخالت دارند؟!
 
پیشکسوت کاراته در ادامه گفت: به نظر من سازمان و وزارت ورزش نمی‌خواهد برای کاراته سرمایه‌گذاری کند و فدراسیون کاراته سر و سامان دهد. 
 
وی یادآور شد: من همیشه یک سوال داشتم اینکه به چه ترتیبی 21،22 سال است که عاشوری، دبیر فدراسیون است و همه رئیس‌های فدراسیون کاراته را عوض می‌کند؟!
 
وی افزود: سال 1999 زمان آقای ناظریان، که من مدیر تیم‌های ملی بودم، پناهی تدارکات‌چی، تیم‎ملی رئیس فدراسیون می‌شود؟! از همان روز اول که بحث انتخابات بود همیشه گفته‌ام که انتخابات غلط است چرا که در انتخابات نیز دخالت می‌کنند. 
 
وی افزود: در همان جریان انتخابات چرا کسی پیدا نشد بگوید که به چه دلیل، آهی با سوابق درخشانی که داشت رای نیاورد و پناهی را آورد؟! 
 
آرین خو در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای بهبود وجود دارد بیان داشت: در حال حاضر، هیچ کاری نمی‌شود کرد، چرا نمی‌خواهد اوضاع را سامان  دهند در این چند روزه اخیر، حراست سازمان و وزیر ورزش همه در جریان بودند ولی متاسفانه کسی قدمی برای اصلاح بر‌نداشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار