دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن گفت:‌ فردی می‌تواند وزنه برداری را نجات دهد که تجربه کافی داشته باشد و قدم مثبت برای این رشته بردارد.

دوره قبل در حق مرادی ظلم شد/ریاست جدید باید دلسوز خانواده وزنه برداری باشدسجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ کسی که سکان هدایت فدراسیون وزنه برداری را به عهده می‌گیرد باید به نفع این رشته کار کند و مشکلات وزنه برداری را به حداقل برساند.

انوشیروانی ادامه داد: به نظر من علی مرادی گزینه‌ای است که می‌تواند برای وزنه برداری قدم‌های مثبتی بردارد زیرا هم تجربه لازم را دارد و هم دلسوز این رشته ورزشی است.

سجاد انوشیروانی با اشاره به اتفاقات وزنه برداری در زمان ریاست مرادی بیان کرد: دوپینگ‌هایی که در زمان ریاست علی مرادی مثبت اعلام شد ناجوان مردانه بود و حق وزنه برداران ایران نبود. در آن زمان وزنه برداران از ماده‌ای استفاده کردند که فقط خستگی‌شان برطرف شود و هیچ مقصودی به منظور دوپنیگ در رقابت‌ها نداشتند اما متاسفانه این مسئله باعث شد که حتی تعدادی از وزنه بردارانمان محرومیت مادام العمر گرفتند.

وی تصریح کرد: در حق علی مرادی ظلم شد و به دلیل اینکه سمت‌های بالای به دست آ‌ورده بود نگذاشتند وظایف خود را به خوبی انجام بدهد.
وی در ادامه عنوان کرد:‌به هر حال گذشته‌ها گذشته و اکنون هرکسی سکان هدایت فدراسیون را به عهده می‌گیرد باید هرچه سریع‌تراردوهای تیم ملی را به صورت منظم‌تر برگزار کند.
حسین توکلی مربی دلسوزی است و به خوبی می‌تواند به وزنه برداران کمک کند اما ملی پوشان هرچه سریع‌تر باید از این بلاتکلیفی خارج شوند.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن افزود: ریاست جدید باید تلاش کند که وزنه برداران را راضی نگه دارد و روح و روان آن‌ها آرامش داشته باشد، اقداماتی انجام بدهد که ملی پوشان و وزنه برداران روحیه پیدا کنند به عنوان مثال اسپانسر جذب کند و پاداش دهد. باید کاری کند هرچه سریع‌تر تشکیلات کمیته داوران، مربیان، مسابقات و...سر و سامان پیدا کند  که فقط چند نفر مسئولیت نداشته باشند و همه کارها روی روال خود پیش رود.

انوشیروانی بیان کرد: فرقی نمی‌کند که چه کسی ریاست را به عهده می‌گیرد بلکه این مهم است که سعی کند دلسوزانه و به نفع خانواده وزنه برداری تلاش کند زیرا این مسائل است که می‌تواند این رشته ورزشی را قدرتمند کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسول خادم به این دلیل موفق است که تمام قهرمانان و پیشکسوتان را دور هم جمع کرده و برای جذب اسپانسر تلاش زیادی انجام می‌دهند. کشتی در حال حاضر بسیار عملکرد خوبی دارد وزنه برداری هم کمتر از کشتی نیست و رشته پر مدال و مفیدی برای ایران است، بنابراین ریاست جدید با اولویت خود را برای سازندگی وزنه برداری قرار دهد و به این رشته کمک کند که مشکلات حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار