رئیس کمیسیون آموزش مجلس ،رفع کمبودهای آموزشی را مهمترین هدف سفر به استان خراسان شمالی برشمرد.

  محمد مهدی زاهدی عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،گفت: به واسطه این بازدیدها و سفرها بعد نظارتی مجلس بر پیشرفت ها و امکانات موجود مراکز آموزشی ، دانشگاهها و مجموعه آموزش و پرورش وسیع تر شده و امکان شناسایی ظرفیت ها و تواناهایی های این مراکز در استان ها فراهم می شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و کمبود های آموزشی در اولویت برنامه های مسئولان نظام است خاطر نشان کرد:توسعه فضاهای آموزشی و ارتقا امکانات در استان ها نیاز به زمان و برنامه ریزی دارد.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با فرهنگیان خراسان شمالی در بجنورد نیز مطالبات این گروه با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی می شود .

زاهدی افزود : در این سفرها اعضای کمیسیون با بررسی میدانی، مشکلات آموزشی استان ها را جمع آوری می کنند و نقاظ ضعف و قوت را مد نظر قرار داده و نقاط قوتی که ناشی از برنامه ریزی مدیریت استانی باشد تشویق و نقاط ضعف را در نشستی با وزیران مرتبط در کمیسیون بررسی می کنند .

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزرا نیز موظفند این مشکلات و نقاط ضعف را چنانچه اعتبارات بودجه ای اجازه دهد برطرف کنند.

نشست با استاندار خراسان شمالی، امام جمعه بجنورد، فرهنگیان استان و روسای دانشگاه ها و دانشجویان از برنامه های محوری دو روزه اعضای این کمیسیون به استان است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.