میلاد:

به دنبال یک مربی دو منظوره هستیم/مسابقات آسیایی معلولین حذف شد

رئیس کمیته آب‌های آرام قایقرانی از جذب یک مربی جهانی دو منظوره برای رشته خبر داد و گفت: مسابقات آسیایی معلولین در کشور مالزی به حد نصاب نرسید و حذف شد.

به دنبال یک مربی دو منظوره هستیم/مسابقات آسیایی معلولین حذف شدمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مربی تیم جوانان در جلسه کمیته فنی دیروز هرمز فتحی نیا و عباس میادی به عنوان کمک مربی معرفی شدند.

وی افزود:‌ همچنین حسین ملکی مربی تیم ملی زیر 23 سال و علی جمشیدی به عنوان کمک مربی این تیم معرفی شد.

میلاد در خصوص آمدن مربی خارجی برای تیم ملی بانوان گفت: ما باید با توجه به اینکه فدراسیون توان مالی‌اش ضعیف است برای بانوان و آ‌قایان از یک مربی جهانی کمک بگیریم تا هر 2 تیم را پوشش دهد و به دنبال یک مربی مناسب برای جذب هستیم.

رئیس کمیته تیم ملی آب‌های آرام قایقرانی در ادامه راجع به مسابقات آسیایی معلولین گفت: مسابقات‌آسیایی که برای معلولین مقرر شده بود تا در مالزی برگزار شود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن تیم‌ها لغو شد ولی معلولین این رشته برای مسابقات قهرمانی جهان از اواخر خرداد تمرینات خود را مجدد برای حضور شروع خواهند کرد.

میلاد در خصوص تیم بانوان این رشته گفت: بانوان این رشته با کمک حامی مالی مقرر شده تا در کاپ یک که در کشور پرتغال و در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود شرکت کرده و با حضور خود نتایج خوبی را برای ورود به مسابقات قهرمانی جهان مشخص کنند.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی بانوان که مقرر شده در کاپ یک شرکت کند گفت:‌ نام این تیم تایر واتر هرمزگان است که در رشته آب‌های آرام شرکت خواهند کرد و پس از کسب جایگاه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان حضور خواهند داشت.

میلاد در ادامه خاطر نشان کرد: البته با توجه به برگزاری اردوهای مختلف ترافیک در دریاچه آزادی خیلی زیاد است و تمرینات هم گاهی تداخل پیدا می‌کند ولی با توجه به زمان بندی‌های اردوها پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار