یاسوج؛

شربتهای مسموم در سفر، از گچساران تا دهدشت

هشت نفر از مسمومین در بیمارستانهای دوگنبدان و دهدشت در کهگیلویه و بویر احمد و بندر دیلم از توابع بوشهر بستری هستند و خوشبختانه حال عمومی آنها رضایت بخش اعلام شده است.

شربتهای مسموم در سفر، از گچساران تا دهدشتبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج : بررسی های انجام شده حاکی از آن است که شربتهای توزیع شده بین مردم تقلبی بوده و علت مسمومیت این شربتها آلودگی به مواد مخدر بوده است.

رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  اعلام کرد : برای تحقیقات دقیق تر نمونه ها به آزمایشگاه های تخصصی تهران واصفهان ارسال شده .

وی گفت : مردم از افراد ناشناس هیچ گونه مواد غذایی را دریافت نکنند و در صورتی که با موارد مشکوک مواجه شدند مراتب را مراجع قضایی ارجاع   و  برای خریداری مواد غذایی به فروشندگان دوره گرد مراجعه نکنند.

در روزهای 25 و 28 فروردین امسال 18 نفر با مصرف شربت مسموم شدند که متاسفانه هشت نفر از این افراد زائرین مرقد بی بی حکیمیه گچساران بودند و ده نفر نیز از شهروندان دهدشت بودند که در پارک جنگلی این شهر دچار مسمومیت شده بودند .

سید کرامت کریمی فرماندار کهگیلویه درباره این موضوع افزود : نیروهای انتظامی و امنیتی با تیمهای مشخص در حال شناسایی افرادی که در پخش این شربتها دست داشته اند هستند و برای شناسایی این افراد از دوربینهای مدار بسته نیز کمک خواهند گرفت.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.