عضو تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان با ثبت حرکات ابداعی خود در کتاب قوانین داوری ایروبیک ژیمناستیک توانست موفقیت بزرگی بدست آورد.

هدفم ثبت نام ایران در کتاب داوری جهانی بودامین ارباب در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود 44 حرکت جدید را خودم به تنهایی ابداع و اجرا کردم. این حرکات ابداعی را از دو زاویه مختلف و هم زمان فیلم برداری کردیم و برای کمیته فنی FIG(فدراسیون جهانی ژیمناستیک) فرستادیم.
 
وی افزود: پس از بررسی این حرکات در کمیته فنی 8 حرکت آن با اتفاق نظر اعضای کمیته فنی بارم بالایی گرفت و در کتاب قوانین داوری ایروبیک- ژیمناستیک به ثبت رسید این کتاب هر چهار سال یکبار منتشر می‌شود و نسخه جدید آن که شامل حرکات ابداعی ثبت شده من است سال 2016 منتشر خواهد شد.
 
ارباب اضافه کرد: برای شروع این کار سه دوره بدنسازی را     پشت سر گذاشتم و کاهش وزن نیز داشتم همچنین برای طراحی و اجرای آن حدود شش ماه زمان صرف کردم و 1200 بار این حرکات را اجرا نمودم تا به نمونه دلخواه برسم.
 
وی در پایان اضافه کرد: من این حرکات را برای ثبت نام کشورم ایران طراحی و اجر کرده‌ام و برای من افتخاری است که نام ایران در کتاب قوانین داوری ایروبیک ژیمناستیک ثبت شود از فدراسیون ژیمناستیک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارم به ژیمناستیک توجه بیشتری کنند چون پتانسیل موجود در بازیکنان این رشته بسیار بالا است و در صورت حمایت ما قول صد درصد مدال در مسابقات بین‌المللی پیشرو را می‌دهیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار