نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : سنگر مقاومت ایران در مذاکرات از جنس لغو کامل تحریم هاست ولی این مقوله به طور مجزا درمان درد های اقتصادی ایران اسلامی نیست .

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند مذاکرات هسته ایران در قالب 1+5، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب همواره از جوانب مختلف مورد تحریم قرار گرفته است.

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: امریکا در راس هرم استکبار جهانی تا کنون در جبهه های مختلف با ایران و دین مبین اسلام در سنگرهای مختلف نبرد کرده است ولی با سد وحدت کلمه ملت ایران مواجه شده است.

حقیقت پور با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در ساختار یک مرحله‌ای مذاکرات هسته‌ای، اضافه کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی با هدف لغو کامل تحریم‌ها پای میز مذاکره نشسته است و دنبال تحقق دیدگاه و خواست مقام معظم رهبری رهبریت جهان اسلام است.

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لغو کامل تحریم ها تنها راه نجات اقتصاد کشور نیست، ابراز داشت: نظام برنامه ریزی در ایران اسلامی در راستای بهبود شرایط اقتصادی نیاز به ساماندهی اساسی دارد.

حقیقت پور در خاتمه اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی به خوبی روند مذاکرات هسته ای را دنبال می کند و در این راستا تحقق ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ض


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.