نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای، نیاز بوده است گفت: توافق نهایی باید طوری نتظیم شود که آسیبی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی وارد نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از رودهن، منصور حقیقت پور در مورد امضاء سه فوریتی لایحه الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای گفت: این لایحه ای که به تصویب نهایی نمایندگان خانه ملت رسید طرح خوبی است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: لایحه الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای، نیاز بوده است تا فرمان مذاکرات 1+5 و توافق نهایی طوری تنظیم و نگارش شود که آسیبی به دستاورد ها و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی وارد نشود.

حقیقت پور اضافه کرد : احکامی مانند الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای ایران اسلامی اقدامی محکم تلقی می شود و باید در راستای اینگونه طرح ها جدیت بیشتری داشت.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : توافقات نهایی هم باید در قالب قانونی که مجلس تصویب کرد تیم مذاکره کننده باید گزارشات روند مذاکرات را به خانه ملت ارائه دهد باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیامگ/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.