معاون حقوقی ریئس جمهوری گفت: لایحه جامع وکالت از سوی دولت به مجلس ارائه شده و در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است، و این نشان می‌دهد که نگاه اعتدالی دولت نتیجه داده است.

"الهام امین زاده" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، گفت: رویکرد دولت به قوانین رویکردی اعتدالی است.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: زمانی که لایحه وکالت  برای بررسی به دولت آمد، ما با یک نگاه اعتدالی با رؤسای کانون وکلا و برخی از وکلا نشست داشتیم و این لایحه را با رویکرد اعتدالی دولت اصلاح کردیم. 
 
وی افزود: لایحه وکالت توسط دولت به مجلس ارائه شد و از آن طرف هم لایحه قضایی نیز به مجلس رفت، و به دلیل وجود اختلاف بین این دو لایحه به هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه سپرده شد. 
 
امین زاده اظهار داشت: در هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه تصمیمی گرفته شد مبنی بر اینکه لایحه جامع وکالت از طرف دولت به مجلس ارائه شود. 
 
معاون حقوقی ریئس جمهوری تصریح کرد: لایحه جامع وکالت از سوی دولت به مجلس ارائه شده و در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است و این نشان می‌دهد که نگاه اعتدالی دولت نتیجه داده است. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار