در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از سایت اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علی ‌اکبر فرهنگی رئیس اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنرانی گفت: مقوله  تبلیغات در حال حاضر یک مقوله فراگیر است و در تمام جوامع با هر ایدئولوژی و نوع حکومتی که دارد با توجه به اینکه جوامع بشری نیاز زیادی به ارتباط با یکدیگر دارند. ارتباط کاری آنها را معنی دار می‌کند. 

وی افزود: اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با اهداف: بررسی و ارائه جدید‌ترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت تبلیغات، ایجاد بستری برای هم‌اندیشی و هم افزایی میان پژوهشگران فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی، آسیب شناسی مدیریت تبلیغات در سازمانهای دولتی و خصوصی و ایجاد بستری برای هم سویی و هم افزایی میان مراکز علمی – دانشگاهی و آژانس‌های تبلیغاتی برگزار می‌شود. 

فرهنگی تصریح کرد: اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات در تاریخ 5 خرداد 93 در حالی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند تا 10 اردیبهشت 94 مقالات خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و در تاریخ 20 اردیبهشت 94 نیز مقالات متقاضیان مورد داوری قرار می‌گیرد و آخرین فرصت ارسال پیشنهاد برگزاری کارگاه آموزشی یا تجربیات علمی سه شنبه 1 اردیبهشت 94 است. 

وی در ادامه به محورهای علمی این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله محورهای علمی این کنفرانس تبلیغات غیر انتفاعی بودجه ریزی تبلیغات، تبلیغات الکترونیکی، تبلیغات مکتوب/ چاپی، آژانس‌های تبلیغاتی، جامعه شناسی تبلیغات، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و خلاقیت و نوآوری در تبلیغات است. 

وی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست خبری از سایت کنفرانس مدیریت تبلیغات با حضور دبیر علمی این کنفرانس رونمایی شد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار