وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته‌ای که گذشت؛

از واریز مانده حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد تا برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای خانگی استانهای محروم

واریز مانده حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد و برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای خانگی استانهای محروم از جمله مهمترین اخبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته بود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات و اخباری بود که در این گزارش به طور خلاصه به آن می‌پردازیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  نمایشگاه عرضه محصولات کسب و کارهای خرد و خانگی توسط معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشارکت شهرداری منطقه یک تهران برای فعالان استان های سیستان و بلوچستان، ایلام ، کهکیلویه و بویر احمد ، خراسان جنوبی، خراسان  شمالی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کردستان برگزار می‌شود.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه برای مدت 10 روز از دهم لغایت بیستم اسفند ماه جاری در بوستان قیطریه دایر خواهد شد. 

واریز مانده حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد


ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که تا کنون 70 درصد حقوق دی ماه بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت شده است، تاکید کرد: مانده حقوق دی ماه آنها پرداخت می شود و حقوق بهمن، اسفند و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.


جایگاه پرستاران در حوزه درمان جایگاهی دارای کرامت است/ فعالیت‌های پژوهشی پرستاران باید بیشتر شود

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بزرگداشت روز پرستار گفت:جایگاه پرستاری باید در حیطه درمان مشخص شود و در آینده نیز جهت‌گیری ما در بحث بهداشت و پیشگیری در حوزه پرستاری خواهد بود.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ورود تعاونی‌ها را به بورس کالا تسهیل می‌کند
مهدی حسین نژاد مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از امضای تفاهم‌نامه با بورس کالا و شرکت سپرده گذاری مرکزی برای تسهیل فرآیند عرضه کالاها توسط تعاونی از طریق بورس خبر داد.

 
اقدامات موثر وزیر کار مانع ورشکستگی شستا شد

محسن علیمردانی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت کار در بیمه 8 میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر، گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در وزارت کار انجام شده که می توان به رفع مشکلات شستا و اصلاح مدیریتی در این مجموعه اشاره کرد.


سیاست‌های وزارت کار نظام مدیریتی در تامین اجتماعی را سامان داد/ تلاش در جهت خدمات‌رسانی به بازنشستگان و بهزیستی

فرج‌الله عارفی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت یازدهم درجهت خدمت رسانی بیشتر به بیمه‌شدگان است، گفت: خدمات ارائه شده ازسوی وزارت کار و تامین اجتماعی به بهزیستی و بازنشستگان قابل توجه و مثبت است.

عضویت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت آپارات

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به  عضویت سایت آپارات ویژه اشتراک گذاری ویدئو در آمد. 

ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد ضرورتی برای نظام پایدار است

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ارتقای سلامت اداری ومقابله با فساد از جمله ضروری ترین کار کردهای یک نظام پایدار و ازاصلی ترین سرمایه های استحکام آن محسوب می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار