در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعتبار پرداخت عیدی به بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن باید از سوی نهاد مربوطه تامین شود

مدیر كل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی كشور گفت:پرداخت عیدی به بازنشستگان كشوری باید از اعتبار خود سازمان های مربوطه هزینه شود.

عباس رشیدی مدیر كل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عدم واریز عیدی بازنشستگان كشوری دو سازمان مخابرات و راه آهن اظهار داشت: پرداخت عیدی به بازنشستگان این دو نهاد باید از اعتبار خود سازمان های مربوطه هزینه شود.

وی گفت:در همین راستا درصورتی كه واریز از سوی سازمان مربوطه دیركرد داشته باشد پرداخت از سوی صندوق نیز با تعویق صورت می گیرد.

گفتنی است؛ حسین بخشی زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری پیش از این نیز در رابطه با پرداخت عیدی بازنشستگان مخابرات بیان کرد: فقط عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران قبل از پایان سال 94 به بازنشستگان این مجموعه توسط صندوق پرداخت شده است؛ این در حالی است که تعداد شرکت‌های مخابرات در استان‌ها و شرکت‌های تابعه آن‌ها در طیف وسیعی قرار دارند و با توجه به این‌که در 13 استان کشور سیستم پرداخت مستقیم حقوق راه‌اندازی شده است، در هیچ یک از این استان‌ها تاکنون چک یا مبلغی بابت عیدی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی به صندوق بازنشستگی کشوری داده نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار