تشكل اسلامی "الوفاء" زندان های رژیم آل خلیفه را خاستگاه نقض حقوق زندانیان و شکنجه های گوناگون جسمی و روحی اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، تشكل اسلامی "الوفاء" زندان های رژیم آل خلیفه را خاستگاه نقض حقوق زندانیان و شکنجه های گوناگون جسمی و روحی اعلام کرد.

 "منامه پست" گزارش داد  تشکل مزبور با انتشار بیانیه ای از وضعیت زندان های بحرین و انواع بدرفتاری ها و شکنجه ها با زندانیان سیاسی پرده برداشت.

انواع شکنجه های سخت از جمله حمله با سگ های هار به زندانیان، سوء تغذیه، جلوگیری از مراقبت های پزشکی از زندانیان و اسائه ادب به دین و مقدسات آن ها از جمله مواردی است که در بیانیه مزبور به آن اشاره شده است.

در این بیانیه به شکنجه مداوم "حسین پرویز" فعال حقوقی، در زندان های آل خلیفه برای گرفتن اعترافات غیر واقعی از وی اشاره شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: این قبیل رفتارها در زندان های آل خلیفه با وجود حمایت مستقیم قدرت های غربی از مقامات منامه همچنان ادامه خواهد داشت.

تشکل اسلامی الوفاء در بیانیه خود همچنین اعلام کرد: آخرین پرده های نفاق آمریکا و انگلیس که خود را حامی فعالیت های حقوق بشری و مسالمت آمیز معرفی می کردند، بر افتاده است.
تشکل مزبور همچنین مردم بحرین را به همبستگی با رهبران زندانی انقلاب 14 فوریه، که در اعتراض به بدرفتاری های زندانبانان آل خلیفه اعتصاب غذا کرده اند، فراخواند.

از سوس دیگر ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، در اعتراض به محاکمه غیرقانونی شیخ "علی سلمان" دبیرکل جمعیت وفاق و تداوم بازداشت رهبران مردمی و فعالان سیاسی و حقوقی، مردم را به مشارکت در تظاهراتی با عنوان "آتش خشم" فراخواند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بحرین ، انقلابی ، سگ هار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار