معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: مناسبت دهه مبارک فجر همایش بزرگ دوچرخه‌سواری سفیران حمل و نقل پاک با حضور دانش‌آموزان غرب تهران در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به همایش بزرگ دوچرخه‌سواری سفیران در غرب تهران اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر همایش بزرگ دوچرخه‌سواری سفیران حمل و نقل  پاک با حضور دانش‌آموزان غرب تهران صبح روز جمعه 17 بهمن در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای سیاست مدیریت در ارتقا فرهنگ ترافیک و اجرای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک همایش بزرگ دوچرخه سواری سفیران حمل و نقل پاک به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

نجاتی با اشاره به مشارکت فدراسیون دوچرخه‌سواری آموزش و پرورش شهر تهران پلیس راهور و شهرداری تهران در اجرای مراسم افزود: همایش دوچرخه‌سواری 8 صبح روز جمعه به طول 4 کیلومتر از خیابان آیت‌الله کاشانی خیابانی الهی جنب شهرداری منطقه 5 آغاز و تا بوستان جوانمردان ادامه دارد.

وی بیان کرد: این مراسم با حضور مدیران شهرداری تهران مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری آموزش و پرورش شهروندان و غیره برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 تاکید کرد: در پایان این همایش برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با حضور گروه‌های هنری و نمایشی اجرا می‌شود به تعداد از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
 
معاون شهرداری منطقه 5در پایان گفت: طرح‌های مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر و همچنین هماهنگی با پلیس راهور جهت مسیرهای جایگزین و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در طول مسیر همایش دوچرخه‌سواری صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
پدرم.دراومده.یه.جایزه.هم.ندادن
آخرین اخبار