مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به کشف محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از هفده میلیارد تومان، گفت:این محموله توسط مأموران مستقر در گلوگاه شهید امامی رامشه از یک تانکر مخصوص حمل روغن کشف شد.

محموله قاچاق تلفن همراه به ارزش 17 میلیارد تومان کشف شد
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارارن، غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های اخیر سازمان تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: یک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق با تلاش همکاران این اداره کشف شد.

وی در ادامه افزود: این محموله شامل 17 هزار و 520  عدد انواع گوشی تلفن همراه و 14 هزار پاکت تنباکو است و ارزشی بیش از هفده میلیارد تومان دارد،

صالحی تصریح کرد: این محموله توسط مأمورین مستقر در گلوگاه شهید امامی رامشه و از یک تانکر مخصوص حمل روغن کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: این محموله که به‌صورت حرفه‌ای جاسازی‌شده بود با هوشیاری مأموران کشف و پرونده آن جهت پیگیری به شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

وی بیان اینکه در ارتباط با اصلاح قیمت نان نیز که توسط مسئولان مربوطه ابلاغ شد، اظهار داشت: میزان بازرسی‌های خود را از نانوایی‌ها و واحدهای عرضه آرد گسترش دادیم تا با تخلفات احتمالی برخورد لازم شکل گیرد.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا، اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها، در قالب 108 اکیپ گشت مشترک، از 603 واحد نانوایی و کارخانه تولید آرد بازرسی به عمل آمد و تخلفات مکشوفه نیز جهت رسیدگی به شعب مربوطه ارسال شد.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.