مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کارت بازرگانی همچنان یکی از شروط واردات خودرو/ رضایت مشتری در گرو جلوگیری از ورود خودروهای بدون گارانتی، کاهش 5 هزار تومانی سکه/ دلار 3460 تومان / طلای 18 عیار بدون اجرت 105 هزار و 314 تومان و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

کارت بازرگانی همچنان یکی از شروط واردات خودرو/ رضایت مشتری در گرو جلوگیری از ورود خودروهای بدون گارانتی


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/9/2924714_856.jpg




افخمی راد با تاکید بر اینکه داشتن کارت بازرگانی همچنان یکی از شرط‌های واردات خودرو است گفت: هدف از جلوگیری از واردات خودروهای بدون گارانتی ارائه خدمات بهتر به مشتری است و این امر موجب رانت و انحصاری شدن واردات خودرو نمی‌شود.

کاهش 5 هزار تومانی سکه/ دلار 3460 تومان / طلای 18 عیار بدون اجرت 105 هزار و 314 تومان

امروز پنج‌شنبه 9 بهمن 93، بازار طلای تهران با سکون قیمتی دلار و تغییرات کاهشی طلای جهانی شاهد افت قیمت فلزات طلایی بود.

تداوم و تشدید بارش‌ها تا روز یکشنبه در بر خی مناطق کشور/تهران، نیمه ابری و 8 درجه
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، فردا بر شدت فعالیت سامانه افزوده شده و دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، نواحی جنوب غرب، مرکز و بتدریج شمال شرق را نیزدر بر می گیرد.

رشد صنعت هوایی در گرو یکپارچه ‌‌سازی در مدیریت است

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، گفت: در صورتی که فرودگاه‌ها بخواهند سیر توسعه را برای رسیدن به اهداف خود در پیش بگیرند باید یکپارچه‌سازی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

مجلس در بودجه 94 کاری به میزان یا قیمت نفت ندارد

عضو کمیسون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی وضعیت نفت در بودجه 94 موضوع کار دستگاه های دیگر دولت است و ما تنها تصویب کردیم، در بودجه 53.7 هزار میلیارد تومان از نفت در بودجه به عنوان منبع درآمد باشد.

رانا 32 میلیون و 700 هزار تومان / مگان اتوماتیک 105میلیون تومان
بازار خودرو این هفته را نیز با سکون قیمتی و در حالیکه بازار شاهد رونقی در معاملات نبود، پشت سر گذاشت.

توقف ورود اجناس خارجی با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی کالای نفت/ بهره‌برداری از سه طرح پتروشیمی به ظرفیت 1.4 میلیون تن تا پایان سال
توقف ورود اجناس خارجی با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی کالای نفت،آغاز عملیات اجرایی خط تغذیه گاز و CNG شماره یک شهرستان قشم همزمان با آغاز دهمه فجر و خروج 80 درصد شرکتهای پیمانکاری از لیست سیاه وزارت نفت از مهم‌ترین اخبار منتشر شده در طی هفته گذشته بود.

صندوق تثبیت بازار به تنهایی چاره ساز نیست

ندیمی گفت:صندوق با هدف کمک به بازار سرمایه برای جایگزینی منابع از دست رفته ایجاد شده و در این راستا می‌تواند ریسک‌های مدیریتی را کنترل و هدایت نماید. ضمن اینکه صندوق تثبیت بازار سرمایه به تنهایی قادر به کنترل ریسک در بازار سرمایه نیست و نمی‌توان انتظار داشت تا این بسته تمام جهات مثبت شدن بازار سرمایه را فراهم کند.

کاهش 5 هزار تومانی سکه/ دلار 3460 تومان / طلای 18 عیار بدون اجرت 105 هزار و 314 تومان
امروز پنج‌شنبه 9 بهمن 93، بازار طلای تهران با سکون قیمتی دلار و تغییرات کاهشی طلای جهانی شاهد افت قیمت فلزات طلایی بود.

ظرفیت تولید ثروت در صنعت هوایی بسیار زیاد است
سید مهدی هاشمی رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا کنون در صنعت حمل‌ونقل هوايی نگاه واقعی به این امر نشده است و در این حوزه بسترهای توليد علم قابل توجهی صورت نگرفته و اغلب مصرف‌كننده بوده‌ايم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.