به مناسبت ایام الله دهه فجر ویژه برنامه پاتوق انقلاب در سطح شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، جعفر رئیسیان‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد اظهار داشت: رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرداری مشهد حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها است.
 
وی افزود: 4 محور برای ایام الله دهه فجر برای شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است، پاتوق انقلاب ویژه برنامه‌ای است که با محوریت سرودهای انقلابی با افتتاح 8 ایستگاه در ایام دهه فجر در سطح شهر مشهد فعالیت می‌کند.
 
رئیسیان‌زاده تصریح کرد: قرار است این گروه‌ها بیش از 400 اجرا در سطح شهر مشهد داشته باشند. ایستگاه‌های شکرانه با نگاه زنده نگه داشتن موضوع تکبیر در 36 مسجد محوری مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
 
مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری مشهد با اشاره به اینکه 120 جشن شهری به مدت 10 شب به مناسبت دهه فجر در مشهد مقدس برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشن‌ها نیز با مشارکت گسترده مردم و با نظرات ان‌ها برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی شهرداری مشهد برنامه‌ای ویژه برای فضاسازی دهه فجر میدان شهدا دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه عکس ویژه پیروزی انقلاب اسلامی، المان‌های مناسبی نیز در این محدوده برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.
 
رئیسیان‌زاده به اهمیت تجلیل از خانواده‌های شهدای مشهد در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در تمامی مساجد سطح شهر مشهد ویژه برنامه خاطره گویی در حوزه انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود. معاونت فرهنگی شهرداری مشهد برنامه‌ای ویژه برای ارائه بسته‌های مناسب به مدارس سطح شهر مشهد دارد.
 
مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری مشهد خاطر‌نشان کرد: مسابقات بسیار زیادی در مدارس سطح شهر مشهد برگزار می‌شود، عطر بهاران، امام آماد و نقالی خوانی از برنامه‌هایی هستند که در مدارس مشهد اجرایی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های جریان‌شناسی انقلاب اسلامی در مقطع دبیرستان مدارس شهر مشهد اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در قالب مسابقه، اکران فیلم‌های مختلف و پاسداشت روز فناوری فضایی در سطح دانشگاه‌های مشهد اجرایی می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.