رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد

تغییر نظارت بر واحدهای دانشگاه علمی کاربردی

اخباری گفت: هر مرکز و واحدی که نتواند خودش را با استاندارهای تعیین شده در جهت مهارت آفرینی و کارآفرینی تطبیق دهد خود به خود از گردونه دانشگاه خارج می‌شود.

دکتر اخباری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر مرکز و واحدی که نتواند خودش را با استاندارهای تعیین شده در جهت مهارت آفرینی و کارآفرینی تطبیق دهد خود به خود از گردونه دانشگاه خارج می شود استاندارد برای ارتقاء مرکز و واحد مشخص شده و آن مرکز و واحد نتواند طبق این استاندارد عمل کند خود به خود نمی‌تواند دانشجویی هم جذب کند.

وی افزود: اکنون به دنبال این هستیم که استاندارهای دانشگاه جامع را به روز کنیم و براساس به روز کردن استانداردها نظارت را انجام دهیم، ما به دنبال این هستیم که هر بخش یک تقویم نظارتی داشته باشد و براساس آن نظارت انجام گیرد یعنی آموزش، پژوهش، فرهنگ همه باید یک تقویم نظارتی داشته باشند و در موعد مقرر نظارت را انجام دهند و دفتر نظارت کل نظارت حاکمیتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برنامه ادغام و یا تجمیع واحدها انجام خواهد گرفت یا خیر، افزود: این بحث باید از دل نظارت خارج شود، براساس یک روش هدفمند در حوزه‌های مختلف، کارآیی و عدم ناکارآمدی یک مجموعه سنجیده می شود و براساس آن سنجش اعلام می شود که یک مرکز توانایی مهارت یابی را ندارد و باید از گردونه خارج شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار