معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: مردم سرمایه های اصلی این نظام انقلاب،‌کشور و جامعه محسوب می‌شوند و بدون مردم بقا انقلاب امکان پذیر نخواهد بود و باید از برخورد تحقیرآمیز با آنان پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید شهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولین منطقه ای و شهرستانی برگزار شد با اشاره به ضرورت اعمال تغییراتی در سطح فرمانداری شهریار اظهارکرد: روند انتخاب فرماندار در دولت تدبیر و امید دشواریهای خاص خود را دارد و زیر بنای دولت که افراد سالم مجرب و قوی در این جایگاه گمارده شوند.

وی در ادامه با بیان ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه شهرستان شهریار تصریح کرد: یکی از قطبهای اصلی توسعه در استان تهران شهریار است و بطور طبیعی مشکلات و نارسایی های موجود درآن نیز با توجه به کثرت جمعیتی و وسعت منطقعه‌ای کمتر از یک استان نیست.

چاووشی در ادامه عنوان کرد: هیچ سازمان و اداره ای حق سرپیچی از دستورات قانونی فرمان دار را ندارد و فرماندار نیز به عنوان نماینده ارشد دولت پاسخگو سطح کمی و کیفی مدیریت در شهرستان است و به کلیه دستگاه ها او ادارات توصیه می نماییم که در جهت تقویت و همسویی هر چه بیشتر با فرمانداری گام بردارد که در چنین صورتی این مردم هستند که از ثمرات آن بهره مند خواهند شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در ادامه عنوان کرد: امنیت عمومی، رونق اقتصادی و ارتقا سطح فرهنگ، اخلاق و مدنیت از ضروریاتی است که فرماندار باید اهداف و برنامه های خویش را حول این محور تنظیم و عملیاتی کند.

وی در ادامعه افزود: مبادا با مردم برخورد تحقیری آمیزی صورت گیرد زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند و سرمایه‌های اصلی این نظام، کشور انقلاب و جامعه محسوب می‌وشند و بدون این مردم بقا نظام مقدس جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست.

محمد رضا یوسفی فرماندار پیشین این شهرستان که به مدت دو هفته سبکان مدیرتی فرمانداری شهریار را به صورت موقت بر عهده گرفته بود نیز با تشریح ظرفیت ها و استعداد های بالقوه و متعدد شهرستان شهریار بر لزوم تکریم ارباب رجوع ، توجه و تعامل هر چه بیشتر با خبرنگاران و ضرورت احداث شهرک صنعتی و بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی (ره) تاکید کرد.

سعید ناجی فرماندار جدید شهریار  در ادامه این مراسم با اشاره به جمعیت 700 هزار نفری شهرستان شهریار و وسعت 300 هزار کیلومتر مربعی این منطقه اظهار داشت : مناسبت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی این شهرستان را با همیاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فعال در سطح شهرستان و تقویت تعامل با نخبگان علمی و اجرایی در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید تنظیم می شود.

گفتنی است، سعید ناجی دانش آموخته دکتری علوم سیاسی به صورت رسمی فعالیت خویش را در سبکان مدیریتی فرمانداری شهریار آغاز کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، مردم ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار