همزمان با سومین روز از برگزاری چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران ، سه هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند .


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران امروز هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای آفریقای جنوبی ، افغانستان و ترکیه  با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی لوازم خانگی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند. 

قرار است عصر امروز هم یک هیئت تجاری و سرمایه گذاری چینی از چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران، بازدید کند.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است و در آن بیش از 270 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ايتاليا ،آلمان ، تركيه ، چين ، كره ، فرانسه و امارات، جدید ترین و نوین ترین کالاها و لوازم، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند .
 
از میان شرکت کنندگان در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران،تعداد 220 شرکت داخلی و 53 شرکت خارجی هستند.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران در فضائی بالغ بر 4 هزار متر مربع و در 8 سالن (BوA)44- (BوA)41-(BوA)40-A38-38-35-(BوA)31-18 برپا شده است.

این نمایشگاه امسال با استقبال شرکت های خارجی مواجه شده و نسبت به سال گذشته 75 درصد رشد یافته است. همچنین شرکت های داخلی نیز 8 درصد افزایش نشان می دهد. 

اشتغالزائی، افزایش صادرات، افزایش رادمان و حمایت از تولید داخلی، آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت لوازم خانگی، آشنائی با نوین ترین برنامه ها و فناوریهای تولید و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان وتولیدکنندگان این صنعت،مهمترین اهداف برگزار چهاردمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی است .

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار