سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد نحوه قضاوت داوران در دیدار این تیم مقابل مهرام روی بازی بازیکنان دانشگاه آزاد تاثیر گذاشته بود و داوران هم از صحبت های هاشمی سرمربی مهرام تاثیر گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد بعد از شکست به مهرام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی بار فنی نداشته و در مورد مسائل فنی صحبت نمی کند، گفت: به نظرم صحبت های هفته های قبل سرمربی حریف روی عملکرد داوران تاثیر گذاشته بود. بالاخره صحبت هایی در مورد داوری مطرح شده بود. هر کسی هم که حرفی می زند باید شجاعانه آن را قبول کند اما انکار کرده بود. به نظرم فدراسیون باید بررسی بیشتری انجام می داد و اگر چنین صحبت هایی مطرح نشده بود باید کسی که خبر را منتشر کرده است، پاسخگوی آن باشد اما در مورد این کار سهل انگاری صورت گرفت.

وی ادامه داد: داوری بازی ما با مهرام هم خیلی تحت تاثیر بود. زمانی که از شروع مسابقه بسیاری از خطاها گرفته نمی شود، بازیکنان هم عصبی می شوند و نمی توان انتظار داشت که بازی خود را انجام دهند. همین موضوع تا آخر مسابقه ادامه پیدا کرد و در پایان چندین پنالتی را هم از دست دادیم.

شاهین طبع تاکید کرد: من از خودم هم راضی نیستم اما شرایط فنی تحت تاثیر مسائل حاشیه ای قرار گرفته بود. در این یک یا 2 هفته سعی کردم که تیم را جمع کنم اما در نهایت با این وضعیت داوری موفق به جمع کردن تیم نشدیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، شاهین طبع ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار