عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص گفته‌های امیر رضا خادم گفت: استباط درستی از صحبت‌های خادم صورت نگرفته است چرا که طاهری 2 هفته پیش به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس 2 هفته قبل مصوب کردند که طاهری کارهای اجرایی باشگاه را تا بازگشت سیاسی انجام دهد .
 
کلانی در ادامه تصریح کرد: بعد از اینکه سیاسی از زندان آزاد شد آن وقت وی برنامه‌اش را مشخص می‌کند و ما اعضای هیات مدیره هم تصمیم گیری می‌کنیم.
 
وی درباره اینکه جلسه هیات مدیره دیروز تشکیل شد یا نه، عنوان کرد، جلسه‌ای بین من، جعفر کاشانی و طاهری دیروز در مورد باشگاه پیشکسوتان برگزار شد و در مورد مسائل باشگاه از جمله مسائل مالی، حقوق بازیکنان و وضعیت اردو هم صحبت‌هایی کردیم اما در مورد انتخاب مدیر عامل صحبتی نکردیم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: برای اینکه مصوبات تصویب و امضا شود باید همه اعضای هیات مدیره حضور داشته باشند اما در جلسه دیروز همه اعضا نبودند تا مصوبی به تصویب برسد.
 
وی عنوان کرد: حمید رضا سیاسی 2 ماه پیش مدیر عامل پرسپولیس شده بود و الان هم انگار به مسافرت رفته و به زودی از سفر بر می‌گردد و امور باشگاه را بر عهده می‌گیرد.
 
کلانی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای هیات مدیره دو هفته قبل اختیارات لازم به طاهری نایب رئیس دادند تا کارهای اجرایی باشگاه را انجام دهد طاهری تجربیات اجرایی و اداری خوبی دارد و می‌تواند امور باشگاه پرسپولیس را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار