قهرمان پرتاب دیسک المپیک: به خاطر وضع نابسامان و قراردادهای کم انگیزه‌ای برای حضور در لیگ ندارم.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: استعدادها در ورزش از سوی مدارس به ورزش حرفه‌ای معرفی می‌شوند و مخصوصا بانوان که استعدادشان در مدرسه شکوفا می‌شود. دو و میدانی، رشته مادر است و کسی که در دو و میدانی فعالیت می‌کند می‌تواند به همه رشته‌ها برود.

وی در خصوص مصدومیتش افزود: مصدومیتم بهتر شده ولی هنوز کاملا خوب نشده و ورزشکاری که حرفه‌ای ورزش می‌کند هیچ گاه نمی‌تواند بگوید مشکلی ندارم و احساس درد نمی‌کنم چون یک ورزشکار حرفه‌ای در اکثر مواقع با درد ورزش می‌کند.

قهرمان پرتاب دیسک جهان و المپیک در خصوص مربی تصریح کرد: هنوز مربی ندارم ولی طی این هفته یا هفته آینده قرار شده که به آلمان یا آمریکا بروم و کار 2 مربی که گزینه‌های اصلی هستند را از نزدیک ببینم و اگر کارشان خوب بود قرارداد ببندیم.

وی در خصوص هزینه‌های مربی نیز اذعان داشت: هزینه‌های مربی را کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دو و میدانی تقبل کرده‌اند و برای این مربی مبلغی را در نظر گرفته‌اند.

حدادی همچنین اظهار داشت: اولین مسابقه‌ای که در پیش دارم لیگ الماس است که دور اول آن را شانگاهای چین برگزار می‌شود و امیدوارم سال میلادی را با موفقیت آغاز کنم.

4 ماه فرصت کمی است ولی تمام تلاشم را می‌کنم، من به دنبال رکورد خوب هستم وامیدوارم به آن برسم چون انگیزه‌اش را هم دارم و هدف اصلی من المپیک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لیگ نابسامانی داریم به خاطر همین ورزشکاران انگیزه شرکت ندارند و چون مبالغ کم و ناچیزی می‌دهند قهرمانان انگیزه‌ای برای حضور در آن ندارند و بنده هم چند سالی است که در لیگ شرکت نمی‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار