سرمربی تیم بسکتبال پمینا اصفهان اعتقاد دارد بیشتر تیم های داوری آمادگی لازم را ندارند و برای بهتر شدن کار خود حداقل باید فیلم مسابقات را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گروه رسانه ای تیم بسکتبال پمینا پیش از دیدار این تیم مقابل مهرام تهران با ارسال بیانیه ای به رسانه ها از وضعیت داوری لیگ ابراز نگرانی کردند. محسن صادق زاده سرمربی پمینا بعد از باخت به مهرام در جمع خبرنگاران گفت: من از داوری ها راضی نیستم. بیانیه ای هم که صادر شد تنها به این خاطر بود که حرمت بسکتبال حفظ شود و بعد از هر بازی با رسانه ای کردن موضوعات داوری خودمان را اذیت نکنیم.

وی ادامه داد: باید تغییر ساختاری ایجاد شود که حداقل قوانین و ضوابط را در داوری رعایت کنند. اگر داوران بیشتر فیلم مسابقات را نگاه کنند، شرایط بهتر می شود. متاسفانه نیمی از تیم های داوری که وارد بازی می شوند، آمادگی لازم را ندارند.

صادق زاده که از عملکرد تیم خود هم رضایت ندارد در مورد نیمکت نشینان تیم گفت: نیمکت تیم من باید بداند که اگر وارد زمین می شود، توان لازم را دارد و باید با جنگندگی و خواستن حداقل نتیجه را حفظ کند.

سرمربی پمینا اعتقادی به شباهت تیم امسال با ماهان فصل قبل ندارد و تاکید می کند: ماهان سال قبل آمادگی و توان خوبی داشت اما شرایط آمادگی امسال ما خوب نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادق زده ، بسکتبال ، پمینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار