تیم بسکتبال مهرام در حالی پمینا اصفهان را در تهران شکست داد که بازیکنان این تیم با پیراهن های ویژه ای به مناسبت سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی به زمین رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته هفتمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران بود و به همین مناسبت تیم های مهرام و پتروشیمی در بازی های هفته سیزدهم یاد این بازیکن را زنده کردند. 

صمد نیکخواه بهرامی برادر کوچکتر آیدین در تیم پتروشیمی بندرامام عضویت دارد و به همین مناسبت نیز در جریان دیدار این تیم مقابل شهرداری گرگان برای دقایقی یاد آیدین گرامی داشته شد.

تیم مهرام هم در تهران با پیراهن های مخصوصی که تصویر آیدین روی آن نقش بسته بود مقابل پمینا به میدان رفت.

بازیکنان مهرام قبل از مسابقه، عکسی نیز با بنری انداختند که تصویر بازیکن فقید تیم ملی روی آن نقش بسته بود و پیش از شروع مسابقه تمام حاضران در سالن آزادی یک دقیقه با یاد وی سکوت کردند.

3 دیدار دیگر هفته سیزدهم نیز بعد از  یک دقیقه سکوت به مناسبت سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی برگزار شد.

برد پمینا در یک کوارتر

تیم پمینا طبق روال بازی های این فصل شروع خوب و پایان بدی در مسابقه داشت. پمینا با اسلم دانک های محسن مرادخانی و پرتاب های ایمان زندی تا 2 دقیقه پایانی کوارتر اول با نتیجه 16 بر 8 پیش افتاد. کوارتر اول هم با نتیجه 19 بر 17 به نفع این تیم تمام شد اما مهرام با برد 21 بر 13 در کوارتر دوم، برنده نیمه اول با 6 امتیاز شد.

اختلاف امتیازی دو تیم از اوایل نیمه دوم آغاز شد که بازیکنان مهرام 9 امتیاز بدون جواب گرفتند و تا 10 دقیقه پایانی اختلاف را به 20 امتیاز رساندند. 

بازیکنان پمینا در 2 دقیقه آخر بازی تلاش زیادی برای کم کردن اختلاف انجام دادند. در این دقیقه ایمان زندی 2 پرتاب پیاپی و پژمان ساکنیان یک پرتاب 3 امتیازی را گل کردند هر چند بازیکنان مهرام هم هر بار پاسخ این امتیازات را در حمله بعدی دادند و در نهایت با نتیجه 82 بر 66 برنده شدند.

خبر محرومیت مصطفی هاشمی قبل از مسابقه

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام به خاطر مصاحبه هفته قبل خود در مورد داوران و تیم پتروشیمی بندرامام صبح امروز به کمیته انضباطی فدراسیون مراجعه کرد. هر چند هاشمی مصاحبه خود را تکذیب کرده بود اما در پایان دیدار مقابل گرگان در هفته دوازدهم حرف هایی را هم به محمد دوست داور مسابقه زده بود که یکی از دلایل احضار به کمیته انضباطی نیز همین بود.

پیش از دیدار تیم های مهرام و پمینا شنیده شد که کمیته انضباطی فدراسیون حکم 2 جلسه محرومیت و 5 میلیون تومان جریمه هاشمی را صادر کرده است، هر چند هنوز دولو سرپرست فدراسیون این حکم را امضا نکرده بود.

گویا سرمربی مهرام تا پایان دیدار با پمینا هم از حکم خود خبردار نشده بود و بعد از مسابقه نیز حاضر به صحبت در این باره نشد.

تست دوپینگ 2 بازیکن

فرید اصلانی بازیکن مهرام تهران و ایمان زندی بازیکن پمینا که بهترین امتیازآوران دو تیم در بازی امروز بودند بعد از اتمام مسابقه برای تست دوپینگ فراخوانده شدند.

اصلانی مقابل پمینا 17 امتیاز و 2 ریباند به دست آورد و ایمان زندی با 24 امتیاز، 5 ریباند و3 پاس گل موثرترین بازیکن زمین بود.

سجاد مشایخی با 10 امتیاز و 6 ریباند؛ آرمان زنگنه با 15 امتیاز و 8 ریباند و موسی نبی پور با 13 امتیاز و 3 ریباند دیگر بازیکنان برتر آماری از تیم مهرام تهران بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار