باشگاه پمینا از طریق واحد رسانه ای خود پیش از بازی با مهرام تهران بیانیه ای با مضمون نگرانی در مورد داوری لیگ بسکتبال صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه پمینا اصفهان از طریق واحد رسانه ای خود بیانیه ای با عنوان "از ناحیه داوری نگرانیم" به رسانه ها ارسال کرد.

در ابتدای این بیانیه به ضربه خوردن تیم مهرام از اشتباهات سهوی داوری در جریان دیدار با شهرداری گرگان اشاره شده است که به شکسته شدن طلسم 9 ساله شکست ناپذیری مهرام مقابل گرگان ختم شد!

در ادامه بیانیه آمده است: "همین اشتباهات محرز داوری گریبان تیم پمینا را نیز گرفت؛ شاگردان صادق زاده در حالی بازی برده را با شکست در برابر تیم نفت در هفته یازدهم عوض کردند که بنا به گفته کارشناسان مستحق برد در این دیدار بودند اما مدیریت بازی از سوی داوران و همچنین گذشت آسان از خطاهای داوری از سوی ناظر و از همه مهم تر خویشتن داری مسئولان تیم اصفهانی باعث شد در اوج قدرت بازی را واگذار کرده و  در کسب چهارمین برد ناکام بماند."

براساس این بیانیه همین اتفاق در بازی با هفت الماس قزوین در هفته دهم هم تکرار شده بود و با وجود پذیرش مشکلات تیم پمینا که باعث نداشتن روند متعادل در 40 دقیقه بازی می شود، اشتباهات محرز داوری مزید بر علت می شود.

نگرانی از جبران داوری بازی گرگان مقابل پمینا

در انتهای بیانیه نیز با اشاره به اقرار کمیته مسابقات فدراسیون بر اتفاقات دو بازی مزبور و تضییع حق پمینا به علاوه قول مساعد برای بهبود روند قضاوت داوران فدراسیون آمده است: "بیم آن می رود که باز دوباره در دیدار حساس دو تیم مهرام و پمینا مجددا با آزمایش و خطای داوران مواجه باشیم چرا که هر دو تیم از شرایط موجود ناراضی هستند. مجموعه پمینا مایل است نتیجه دیدار فوق طی انجام روند عادی بازی و با اشتباه و خطای بازیکنان دو تیم مشخص گردد و دلجویی از یک تیم ، منجر به رقم خوردن نتیجه ناعادلانه تری برای تیم دیگر نشود! بی گمان این موضوع خواسته قلبی مسئولان مهرام نیز هست و همه خواهان بهبود و ارتقا سطح قضاوت داوران فدراسیون بسکتبال هستند."

انتهای پیام/

برچسب ها: داوری ، مهرام ، پمینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار