"بدترین بازی فصل را انجام دادیم"

اصلانی: استراحت یک هفته ای به ضرر مهرام شد

گاردرأس تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد که استراحت یک هفته ای این تیم به نفع مهرام نبود و حتی توپ های از دست رفته زیاد در جریان بازی هم به همین دلیل بود.

فرید اصلانی بعد از شکست مقابل پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: برای بردن و تمام کردن کار مقابل پتروشیمی به میدان رفتیم اما استراحت یک هفته ای از برخی جهات به ضرر ما شد. تعداد زیاد ترن اور (توپ از دست رفته) در بازی هم به خاطر استراحت زیاد تیم و دوری از بازی بود.

اصلانی از پیروزی در ماهشهر مطمئن بود و گفت: تمام تلاش ما این است که در ماهشهر برنده شویم و کار را تمام کنیم. پتروشیمی را یک بار در ماهشهر برده بودیم و 100 درصد تلاش خود را می کنیم که روز پنجشنبه همان نتیجه را تکرار کنیم.

در ماهشهر قهرمان می شویم

وی از عدم تمرکز تیم در برخی ثانیه ها گفت: در 3 دقیقه آخر بازی شب قبل تمرکز تیم از دست رفت و تجربه هم به بازیکنان حریف کمک کرد. البته ما در مجموع بدترین بازی لیگ را انجام دادیم. تمام بازیکنان تیم بد بودند با این حال بازی با اختلاف کمی تمام شد و مطمئنا در بازی بعد شرایط جبران داریم. شاید این کار خدا بود که در ماهشهر بازی را ببریم و قهرمان شویم.

گارد رأس مهرام در مورد انگیزه بالای پتروشیمی توضیح داد: اگر پتروشیمی در بازی دیشب می باخت، کار برای آنها تمام می شد به همین دلیل انگیزه زیادی داشتند و وقتی انگیزه زیاد باشد، دفاع تیم هم خوب می شود. با تمام این اوصاف اعتقاد دارم تنها عامل باخت تیم، بد بودن خود ما بود.

اصلانی تاکید کرد: امیدوارم برنده بازی بعد شویم چون قهرمانی حق مسلم تیم ما است. تیم یک دستی داریم که همه بازیکنان با هم بازی می کنند و امتیازات بین بازیکنان تقسیم می شود. ضمن اینکه در دفاع و حمله هم شرایط بسیار خوبی داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرید ، اصلانی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار