نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت ارز دچار نوسان شده، بازار بین‌المللی تحت تأثیر شوک نفتی قرار گرفته و این بازار تأثیر خود را داشته است، باید راهی پیدا کنیم و تنها راه بیمه شدن اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام و المسلمین"غلامرضا مصباحی‌مقدم"، نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه "مثلث" که از شبکه خبر پخش شد، اظهار داشت: با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس دست به کار شدند.
 
*اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ایران را بیمه می‌کند
 
وی ادامه داد: قیمت ارز دچار نوسان شده، بازار بین‌المللی تحت تأثیر شوک نفتی قرار گرفته و این بازار تأثیر خود را داشته است و باید راهی پیدا کنیم و تنها راهی که می‌تواند اقتصاد ما را بیمه کند، اقتصاد مقاومتی است.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر دولت قیمت‌گذاری کالاهای ضروری استراتژیک را طوری انجام دهد که نیازهای ضروری در داخل تأمین شود، می‌توان اقدامات خوبی انجام داد و این مشکل نخواهد بود.
 
مصباحی‌مقدم با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی رسانه‌ها در اقتصاد مقاومتی و درخواست چگونگی انجام آن از دولت گفت: دولت در بحث مهار تورم و خروج از رکود بسیار عالی عمل کرده، اما در اقتصاد مقاومتی نیاز به اقدامات و راهکارهای بیشتری است.
 
*تولیدکنندگان وظیفه دارند خوب تولید کنند/ از مصرف‌کنندگان انتظار حمایت داریم
 
در این ویژه برنامه "عدالتیان" عضو اتاق بازرگانی گفت: تولیدکنندگان وظیفه دارند کالاهای خوب و با کیفیت تولید کنند و از مصرف‌کنندگان انتظار داریم حمایت کنند.
 
در پایان این  ویژه‌برنامه، "نادری" معاون گمرک خاطر نشان کرد: در قانون برنامه پنجم، دولت می‌تواند با ابزار تعرفه‌ای در مقابل تهدید ورود برخی از کالاها مقاومت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار