ژوزه مورینیو سر مربی چلسی اعلام کرد هیچ نگرانی بابت حضور منچستر سیتی در جایگاه دوم جدول رده بندی نداشته و فقط به صدر نشینی تیم خود فکر می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت، تیم منچستر سیتی این فرصت را دارد تا  با پیروزی در بازی امشب مقابل کریستال پالاس مجموع امتیازات خود را به 39 رسانده و در صدر جدول با چلسی بطور مشترک قرار بگیرد. البته پیروزی سیتی با 4 گل مقابل کریستال پالاس حتی جایگاه آنان را بهتر از چلسی کرده و در رتبه اول جدول قرار می گیرند.

ژوزه مورینیو سر مربی آبی پوشان خود را نسبت به موقعیت سیتی در جدول بی تفاوت نشان داده و گفت: ما فصل را در حالی آغاز کردیم که امتیازمان با سیتی برابر بود. حالا اگر باز هم این امتیازات برابر شوند اتفاق بدی رخ نخواهد داد زیرا چلسی در هر حال بر روی بازیهای خود متمرکز شده است. هر بازی دارای 3 امتیاز است و برتری خاصی نسبت به دیگر بازیها ندارد. فشار بر روی تمامی تیمها یکسان است و حتی صدرنشین هم نمی تواند خیالی آسوده داشته باشد.

آزارد مهاجم 23 ساله چلسی سومین فصل حضور خود را در استمفورد بریج را پشت سر می گذارد و ارائه بازیهای درخشان موجب شده مورد توجه ویژه مورینیو قرار بگیرد.

ملی پوش بلژیکی در آستانه تمدید قرار‌داد با چلسی قرار دارد و آقای خاص به تعریف و تمجید از وی پرداخت. آزارد در 7 بازی گذشته که برای چلسی به میدان رفت 4 گل به ثمر رساند و مورینیو قصد دارد با او قراردادی بلند مدت امضاء‌کند. آزارد با  دستمزد هفتگی 200 هزار پوند گرانترین بازیکن چلسی خواهد شد.

مورینیو در مورد تمدید قرارداد آزارد گفت: هیچ نگرانی راجع‌به ماندن وی در تیم وجود ندارد. من باید با پدر آزارد گفتگو کردم و کاملا واضح بود آنان مایل به ادامه حضور در استمفورد بریج هستند. ما هم از داشتن بازیکنی مثل او کاملا خوشحال و راضی هستیم. شخصا معتقد هستم او به زودی به یک اسطوره در فوتبال تبدیل می شود.

لازم به ذکر است، آزارد در سال 2012 با مبلغ 32 میلیون پوند از تیم لیل فرانسه به چلسی منتقل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، سیتی ، استمفورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار