زنجان؛

کشف 83 هزار و 700 لیتر فرآوردههای نفتی در زنجان

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از کشف 83 هزار و 700 لیتر فرآورده در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ و به نقل از روابط عمومی ،مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان این خبر گفت :با همكاري و تلاش عوامل پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در روز سه شنبه يك دستگاه نفتكش غير شركتي در محور اتوبان زنجان - قزوين متوقف و پس از بررسي هاي به عمل آمده از این نفت کش مقدار 23 ليتر نفت كوره کشف شد.

عباسی افزود: با توقيف نفتكش پرونده جهت سیر مراحل قانوني به تعزيرات حكومتي ارسال و فراورده مكشوفه نيز به چرخه توزيع رسمي كشور برگردانده شد.

وی با اشاره به سابقه تخلف نفتكش و راننده مذكور در عرضه خارج از شبكه فراورده نفت كوره در ارديبهشت ماه امسال در استان كه ادامه داد:به نظر مي رسد جرائم فعلي تعيين شده براي مرتكبين به خريد و فروش خارج از شبكه فراورده هاي نفتي از بازدارندگي كافي برخوردار نبوده و صيانت از فراورده هاي نفتي به عنوان سرمايه هاي ملي كشور مستلزم بازنگري در قوانين مربوطه و تشديد مجازات مرتكبين به امر قاچاق و عرضه خارج از شبكه فراورده هاي نفتي مي باشد.

وی همچنین به توقیف دو دستگاه نفتکش که در مجموع حامل  60 هزار و 700 لیتر نفت سفید  بودند افزود : این فراورده مکشوفه نیز به چرخه رسمی توزیع کشور برگردانده شد و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشف ، نفت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.