مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایران به خاطر نفتش ثروتمند نیست / مادران (کشورم) از فرزندان و همسرانشان گذشتند، "پانته‌آ بهرام" جایگاه فیلم "مرگ ماهی" را در جشنواره امسال چگونه می‌بیند؟، "الناز شاکردوست" با "اسب سفید پادشاه" به جشنواره می‌آید و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه  منتشر شده است به شرح زير است


ایران به خاطر نفتش ثروتمند نیست / مادران (کشورم) از فرزندان و همسرانشان گذشتند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/21/2808672_134.jpg
"مریلا زارعی" برای بازی در نقش مادر شهید در فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار از سوی هیات داوران جشنواره آسیا - پاسیفیک جایزه ویژه دریافت کرد.

"پانته‌آ بهرام" جایگاه فیلم "مرگ ماهی" را در جشنواره امسال چگونه می‌بیند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/20/2807790_361.jpg
بازیگر فیلم «چهارشنبه سوری» گفت: به دلیل پیش بینی‌های اشتباهم حدسی در خصوص جایگاه فیلم «مرگ ماهی» در سی و سومین جشنواره فجر نمی‌زنم.

"الناز شاکردوست" با "اسب سفید پادشاه" به جشنواره می‌آید

"مجید یاسر" گفت: "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز "شاکردوست" به معضلات اجتماعی امروز و تمام دغدغه‌ها و آرزوهای دختران امروزی می‌پردازد.

"سینا حجازی" مجاز شد

"سینا حجازی" خواننده‌ی پرطرفدار موسیقی پاپ مجوز ترانه‌هایش را گرفت.

بهبودی حال "مرتضی احمدی" و "بهزاد فراهانی"
مرتضی احمدی و بهزاد فراهانی دو بازیگر پیشکسوت که به دلیل نامساعد بودن حالشان در بیمارستان بستری شدند، اکنون وضعیت شان بهبود یافته است.

بازخوانی یک سفر؛ گزارش ميدانی از حال و هوای پیاده روی اربعين + تصاویر
پاسی از شب گذشته و خیابان‌ها تقریبا خلوت است، دست دل را گرفتیم و به اتفاق روانه حرم جانان شدیم، نسیم ملایمی صورت جان و دل را نوازش می‌داد، وقتی به سمت خیابان باب‌القبله پا گذاشتیم از دور گنبد و مناره طلائی حرمی دیده می‌شد که بی‌شک دیدن ‌آن آرزوی هر زائر عاشقی بوده و تن و جان آدمی را جلا می‌دهد...

بعضی از قطعات موسیقی به نازل ترین سطح خود رسیده اند/ در حوزه کلام و شعر در موسیقی اتفاقات ناگواری در حال شکل گرفتن است

قبادی گفت: بعضی از قطعات در موسیقی به نازل ترین سطح خود رسیده اند و باید خود اهالی موسیقی تلاش کنند تا این مشکلات حل شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار