نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: فراهم کردن فضای رقابتی و حرکت به سمت اقتصاد دانش بینان زمینه را برای توسعه فضای کسب و کار فراهم می کند بایستی فرهنگ‌سازی در این زمینه شکل بگیرد.

جواد هروی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در همایش بین ‌المللی مدیریت پیشرفته با رویکرد توسعه کسب و کار؛ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در کمیته آموزش عالی سعی برآن داریم که در دانشگاهها با ایجاد فضای جدید نسل سوم را تشکیل دهیم تا بتوانیم کارآفرین در راستای فضای کسب و کار ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: با شکل گیری نسل سوم نیازهای جامعه براساس آن تامین می شود همچنین پذیرش و جذب دانشجو باید براساس نیازهای جامعه باشد تا از افزایش بیکاری در جامعه جلوگیری شود.

هروی تاکید کرد: کمیته آموزش عالی تلاش می کند که دانشگاه‌ها را به سمت دانش فناوری روز هدایت کند تا زمینه برای توسعه فضای کسب کار فراهم شود.

  نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: راه‌اندازی نسل سوم نیاز به تصویب قوانین دارد که سعی برآن داریم با فرهنگ سازی دانشگاهها را ساماندهی کنیم.

وی یادآور شد: موفقیت در جامعه امروز در حیطه کسب و کار بسیار کم بود بایستی قوانینی در راستای کمیت و کیفی تصویب شود.

 نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: فراهم کردن فضای رقابتی و حرکت به سمت اقتصاد دانش بینان زمینه را برای توسعه فضای کسب و کار فراهم می کند بایستی فرهنگ‌سازی در این زمینه شکل بگیرد تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار