سر مربی تیم منچستر یونایتد اعلام کرد وضعیت مصدومیت رادامل فالکائو چندان رضایت بخش نیست و این بازیکن کلمبیایی فقط 20دقیقه قادر به بازی در هر مسابقه‌ای است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران به نقل از اسکای  اسپرت؛ مشکلات یونایتد  با بازیکنان مصدومش هر روز بدتر می‌شود به طوری که هم اکنون دیلی بلیندر، مارکوس روخو، آ‌ندره هررا، لوک شاو، آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو را در اختیار ندارد. لوئیس فن خال سر مربی یونایتد از وضعیت  فالکائو بازیکن قرضی این تیم هیچ رضایت ندارد و احتمال تشدید مصدومیت ملی پوش کلمبیایی موجب د نام او در فهرست بازیکنان دیدار هتفه آینده مقابل ساوتهتمن قرار نگیرد. فالکائو 28ساله با دستمزد 280 هزار پوند در هفته تابستان امسال به اولرترافورد به صورت قرضی منتقل شد اما مصدومیت زانو مانع از آن شد که فالکائو بتواند برای یونایتد مفید واقع شود. او از ماه اکتبر به بعتد در ترکیب یونایتد قرار نگرفت و در حال گذراندن دوران مصدومیت است.
 
فن خال در مورد مهاجم جوان تیمش گفت: حقیقت این است که او به شرایط جسمانی مطمئنی نرسیده و نگرانی از تشدید مصدومیت باعث شد از ابتدای فصل تاکنون در هر بازی بیشتر از 20دقیقه فالکائو را در زمین نگه نداریم.
 
زمانی که از فن خال پرسیده شد آیا حضور کم و محدود فالکائو در بازی‌های یو نایتد فقط به دلیل مصدومیت بوده و دلیل فنی دیگری  نداشته است پاسخ داد: در دیدار مقابل استرک سیتی هم فقط 15دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت. لیگ فوتبال انگلیس با دیگر لیگ‌های اروپا تفاوت دارد، سطح بازی‌ها اینجا بالاتر است و قدرت بدنی بیشتری نیاز دارد.
 
*یانوزای بازیکن قرضی می‌شود

یانوزای یکی از بازیکنان محبوب دیوید مویس سرمربی سابق و یونایتد بود و حتی در زمان حضور وی در اولدترافورد 35بازی برای یونایتد انجام داد اما با آمدن لوئیس فن خال، نام عرفان یانوزای در فهرست تیم دوم شیاین سرخ قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، سرمربی هلندی نام یانوزای را در فهرست بازیکنان انتقالی ماه ژانویه قرار داده و قصد دارد وی را به طور قرضی راهی رئال سوسیه داد تیم  جدید دیوید مویس کند. این انتقال برای یانوزای مفید خواهد بود زیرا از نیمکت نشینی رها شده و نزد مربی هوادار خود بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار