سرمربی منچستر یونایتد مدعی شد از چهار باشگاه اروپایی پیشنهاد همکاری دریافت کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، لوئیس فن خال سرمربی سابق تیم فوتبال هلند توانست لاله های نارنجی را در جام جهانی 2014 به عنوان سومی برساند.

وی پس از این رقابتها هدایت تیم منچستر یونایتد را پذیرفت و به اولدتراورد آمد.

وی اخیرا مدعی شده یونایتد تنها باشگاهی نبود که به او پیشنهاد همکاری ارائه داده بلکه فن خال می‌توانست پیشنهاد 4 باشگاه بزرگ دیگری که با او وارد مذاکره شده بودند را بپذیرد.

البته سرمربی شیاطین سرخ حاضر به افشای نام این 4 باشگاه نشد و در ادامه افزود: شغل‌های دیگری که به من پیشنهاد شده بود کم دردسرتر بودند اما شخصا دوست دارم درگیر چالش‌های جدید شوم. می‌دانستم یونایتد در وضعیت خوبی قرار ندارد و جایگزین شدن الکس فرگوسن کار دشواری خواهد بود، اما شغل جدید را پذیرفتم. هنوز برای نتیجه گیری در مورد عملکردم در اولدترافورد زود است. باید هرگونه قضاوت را به پایان فصل واگذار کنیم.

فن خال ادامه داد: هر چند در گیر مصدومیت‌های متعدد از سوی بازیکنان هستیم اما در مسیر درستی قدم برداشته ایم. نکته مهم برای من این است که بازیکنان می‌خواهند فلسفه بازی من را دنبال کنند. با وجود تغییرات عمده‌‌ای که در تیم بوجود آمده اما به خوبی با آن کنار آمده‌ایم.

*شباهت زیاد پله با فن پرسی

فن خال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گرازیانو  پله مهاجم ایتالیایی ساوتهمتون را به فن پرسی بازیکن خود در یونایتد تشبیه کرد.

پله مهاجم جوان ساوتهمتن از تیم فینفورد با مبلغ 8 میلیون پوند به لیگ برتر آمد.

زمانیکه فن خال هدایت ای زی آلکامر را بر عهده داشت، پله را خریداری کرده بود.

هرچند پله تاکنون 9 گل برای ساوتهمتون به ثمر رسانده اما در 5 بازی اخیر نتوانسته گلزنی کند و به همین دلیل فن خال او را با روبین فن پرسی مهاجم گل زن خود مقاسیه کرده است.

فن خال گفت: من پله را می‌شناسم به نظرم 4 گلی که به ثمر رساند خیلی زیاد بود، او مثل فن پرسی ما است، زمانی گلزنی می‌کند و در دوره‌ای دیگر قحطی گل می‌شود! هر مربی از جمله خود من مهاجمان گلزن را دوست داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، عملکرد ، بازکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.