اتحادیه جهانی کشتی مدال طلای سعید اسماعیلی در المپیک پاریس المپیک ۲۰۲۴ را در قالب پوستری به تصویر کشید.

مسابقات رده‌بندی و فینال ۲ وزن پایانی کشتی فرنگی شامگاه امروز از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه شان د مارس آرنای شهر پاریس برگزار شد. در این اوزان سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی نمایندگان ایران بودند که روز گذشته با اقتدار به دیدار نهایی المپیک راه پیدا کرده بودند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم ۱۶ نفر حضور داشتند که سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل اسحاق قایو از الجزایر به پیروزی رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریف لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا شود.

اسماعیلی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک پاریس نمایش درخشانی برابر یکی از بزرگان کشتی فرنگی جهان داشت و توانست با امتیاز عالی قهرمان جهان و المپیک را از پای درآورد و شکست ناباورانه مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان را جبران کند.

دلاور دزفولی کشتی ایران که یکی از جوان‌ترین نفرات کشتی حاضر در پاریس است با شکست لوئیس اورتا سانچز کوبایی راهی نیمه‌نهایی شد و در این مرحله نیز از سد اسلاویک گالستیان دارنده نشان برنز مسابقات جهانی از ارمنستان گذشت. اسماعیلی دیدار نهایی پرویز نصیب‌اُف اوکراینی دارنده نشان نقره المپیک توکیو و برنز جهان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

تیم کشتی فرنگی کشورمان در پاریس ۲ نشان طلا توسط محمد هادی ساروی و سعید اسماعیلی، یک نقره علیرضا مهمدی و یک برنز را توسط امین میرزازاده به‌دست آورد.

اتحادیه جهانی کشتی پوستر اسماعیلی را منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار